וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דניאל גרינברג התעצבנה ומי אמר ש"זוהר ארגוב איש חרא"?

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 10:36

השבוע האחרון, שסוף סוף הגיע לסיומו, הביא איתו לא מעט דרמה - עליה וואלה סלבס דאגה לדווח לכם בכל רגע. פספסתם משהו? הנה עשרת הסיפורים הגדולים של השבוע | צפו בסיכום השבוע

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ימים יגידו מתי הסאגה תסתיים. דניאל גרינברג ואייל גולן (ארכיון)/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

וואלה סלבס עדיין מנסה להסדיר נשימה מכל הדברים המעניינים שמפורסמי ארצנו עשו במהלך השבוע האחרון. וזה בסדר, וואלה סלבס לא כועסת אם פספסתם איזה אירוע או שניים, זה קורה לכולנו - אבל אל דאגה, כי לכן באנו לעשות לכם סדר בעניינים. קבלו את 10 האירועים הכי מסקרנים שהמפורסמים היו מעורבים בהם בשבוע החולף.

1. בזמן שהגיש את תוכניתו "שואו טיים", קובי מחט לא חשש להביע ביקורת חריפה על המופע החדש שבו מוצגת דמותו של זוהר ארגוב ז"ל בהולוגרמה. "אני רוצה להקדים ולומר שאני מאד אוהב את המופע של רביבו, אין לי שום דבר להגיד עליהם", התחיל את הביקורת שלו עם הבהרה חשובה, והמשיך להסביר: "אין לי בעיה גם להפריד בין האמנות לאמן ולהגיד שזוהר ארגוב היה אמן גדול ואיש חרא".

המנחה לא עצר שם - והוסיף: "אני אומר חרא כי אני מתכוון לזה, הוא היה עבריין מורשע בפשעים הכי חמורים שיש, ואני לא אוהב את ההאדרה של האיש. המוזיקה שלו והאמנות שלו מדהימה, אבל מעבר לזה? קשה לי שנותנים את הבמה לזוהר ארגוב".

2. נכון לכתיבת שורות אלו, סאגת הריב של אייל גולן ודניאל גרינברג לא מראה סימני עצירה - ולחשוב שהכל החל בגלל שגרושתו של הזמר פיטרה את הבייביסיטר של שני ילדיהם המשותפים.

מה קרה בזמן הזה? הוא עקץ אותה כשאמר שהילדים אוהבים את השמרטפית וגם עקץ כאשר בירך את האקסית רוסלנה רודינה ליום הולדתה - ואפילו איש יחסי הציבור שלו, ושל גרינברג בעבר, התערב. היא עצמה, אגב, מצאה דרכים משלה להשיב לכל הדרמה שבה היא לוקחת חלק. הותשנו.

קובי מחט יוצא נגד זוהר ארגוב/רשת 13

3. אסון המסוק שהתרסק ברצועת עזה הכה רבים בתדהמה, בהם את הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב, שהכירה אישית את דניאל אלוש ז"ל, אחד משני ההרוגים בתקרית.

"אני מכירה את קים שנים וגם את דניאל", כתבה בהספד שפרסמה לו בסטורי שלה. "כל רגע דמיינתי איך דפקו לה בדלת באמצע הלילה, איך הילדים המדהימים שלהם לא יגדלו עם האבא הכי מדהים בעולם! איך קים ממשיכה מכאן? פשוט אין מילים, רק דמעות".

4. ליאן בן ברוך, שהשתתפה בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "בייק אוף ישאל", נפצעה קשה בתאונת דרכים שבה הייתה מעורבת בשבוע שעבר, כשהיא מורדמת ומונשמת.

יחד איתה בתאונה היה מעורב גם בעלה, אביתר, שמותו נקבע בזירת האירוע. נוסף על כך, בן ברוך הייתה גם בחודש השמיני של הריונה, אך גם העובר לא שרד את התאונה הקטלנית. וואלה סלבס מאחלת לבן ברוך בריאות והחלמה מלאה ומהירה, ומשתתפת בצערה הכבד.

5. יעל שלביה חטפה פנס בעין - אבל זה ממש לא מה שאתם חושבים: הדוגמנית הישראלית הגיעה לניו יורק כדי להצטלם לקמפיין חדש, אבל היה זה עמוד שבו היא נתקעה שגרם לה לפציעה הלא נעימה. "אין לי יותר מידי נפיחות אז אפשר להסתיר את זה עם קונסילר, הכל בסדר", הוסיפה. אפשר לנשום לרווחה.

6. זמן קצר לאחר שהודח מבית "האח הגדול", המתמודד לשעבר שילה שלום עבר תאונת דרכים קלה. לדבריו, מעריצים רדפו אחריו בזמן שרכב על קורקינט חשמלי. אך אל דאגה: למעט דימום מהידיים ומהברכיים, יוצא הריאליטי הזדקק בסופו של דבר רק לתפרים ולחבישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
הפנס של יעל שלביה/אינסטגרם / צילום מסך

7. ואם ב"האח הגדול" אנחנו עוסקים, אי אפשר להתעלם מכך שיובל מעתוק, זוכת העונה הקודמת, הותקפה מילולית על ידי שתי נשים בעקבות הדרך בה בחרה להתלבש.

"עמדו מאחוריי שתי נשים וראיתי שהן מתלחששות עליי. אחת מהן אמרה לזאת שלידה, 'בגלל נשים כמוה המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית'. היא דיברה על זה שאני לבושה חשוף", שיתפה מעתוק ההמומה.

8. תום יער היא קומיקאית ושחקנית אהובה מאוד, שיצאה נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, לאחר שהושלך עליו חול כשביקר בחוף הים בתל אביב - מה שהוביל למעצר הצעירה שעשתה זאת, נגדה אף הוגש כתב אישום.

"האם אנחנו ברוסיה הסובייטית? מה קורה חבר'ס?", כתבה יער. "חבר'ס, זה סיפור מאוד-מאוד-מאוד לא מגניב. אנחנו בבעיה אמיתית. מה עושים?".

9. קצת אופטימיות מלכותית: קייט מידלטון סיפרה השבוע כי היא "נקייה מסרטן", לאחר שסיימה את טיפולי הכימותרפיה שעברה כדי להילחם במחלה הקשה.

"מסע הסרטן הוא מורכב, מפחיד ולא צפוי עבור כולם, במיוחד לקרובים אליך. למרות שסיימתי כימותרפיה, הדרך שלי לריפוי והחלמה מלאה היא ארוכה", שיתפה.

10. נסיים את הפינה באופטימיות: אם עוד לא עשיתם זאת, תאחלו מזל טוב לגל מלכה ולבעלה בן בירון, שהפכו להורים לאחר שהשחקנית הביאה לעולם את בתם הבכורה, שזכתה לשם רות. "‎אני מתרגשת להכיר אותך ולראות איך תפרחי ותגדלי, אבא ואמא אוהבים אותך", כתבה השחקנית בפוסט שפרסמה לאחר הלידה המרגשת. גם וואלה סלבס התרגשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully