וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון בבשורה מרגשת: "סיימתי את טיפולי הכימותרפיה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 21:11

חודשים ספורים לאחר שחשפה כי אובחנה עם מחלת הסרטן, קייט מידלטון, הנסיכה מוויילס, משתפת כי סיימה עם הטיפולים הכימותרפיים: "תשעת החודשים האחרונים היו קשים להפליא עבורנו כמשפחה. הזמן הזה הזכיר לי ולוויליאם להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים אך החשובים בחיים"

קייט מידלטון, הנסיך ויליאם והילדים/אינסטגרם

קייט מידלטון, הנסיכה מווילס, משתפת היום (שני), תשעה חודשים לאחר שאושפזה עקב ניתוח בבטן שהוביל לאבחנה בסרטן, כי החלימה מהמחלה וסיימה את טיפולי הכימותרפיה הקשים.

"כשהקיץ מגיע לסיומו, אני לא יכולה לספר לכם איזו הקלה זו לסיים סוף-סוף את טיפולי הכימותרפיה שלי", שיתפה מידלטון. "תשעת החודשים האחרונים היו קשים להפליא עבורנו כמשפחה. החיים כפי שאתם מכירים אותם יכולים להשתנות בן רגע, ונאלצנו למצוא דרך לנווט במים סוערים ובדרך לא ידועה".

הנסיכה מווילס הוסיפה: "מסע הסרטן הוא מורכב, מפחיד ולא צפוי עבור כולם, במיוחד לקרובים אליך. יותר מכל, הזמן הזה הזכיר לי ולוויליאם להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים אך החשובים בחיים, שלעתים קרובות רבים מאיתנו מקבלים כמובן מאליו. פשוט לאהוב ולהיות נאהב".

מידלטון הוסיפה ושיתפה כי בכוונתה לעשות כל שביכולתה כדי "להישאר נקייה מסרטן, זה הפוקוס שלי עכשיו. למרות שסיימתי כימותרפיה, הדרך שלי לריפוי והחלמה מלאה היא ארוכה".

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים/GettyImages, Max Mumby\Indigo

כזכור, אישפוזה של מידלטון והיעדרותה מהמרחב הציבורי והוויראלי עורר חרושת שמועות ודאגה רבה בקרב תושבי אנגליה- והעולם כולו. מידלטון בתגובה חשפה כי אובחנה עם מחלת הסרטן וכי היא עוברת כימותרפיה "מונעת". בסרטון בו דיברה לראשונה על מחלתה, חשפה כי החדשות על המחלה התקבלו ב"הלם מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully