וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפקדת אמא: גל מלכה הביאה לעולם את בתה הבכורה

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 15:46

השחקנית ובעלה בן רובין הפכו להורים לאחר לידתה של בתם הבכורה, שזכתה לשם רות. בפוסט שפרסמה באינסטגרם, כתבה: "אני מתרגשת להכיר אותך ולראות איך תפרחי ותגדלי"

גל מלכה לאחר לידת בתה הבכורה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - galmalka, צילום מסך
גל מלכה לאחר לידת בתה הבכורה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - galmalka

תתקשרו לאחל המון מזל טוב לגל מלכה, לאחר שהביאה לעולם את בתה הבכורה - שזכתה לשם רות.

השחקנית בת ה-30, שרק בשבוע שעבר הגיעה לפרמיירה של העונה החדשה של "המפקדת", פרסמה היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 139 אלף עוקבים, תמונה שלה ושל בעלה, בן רובין, יחד עם העוללית החדשה שהצטרפה למשפחתם, במה שנראה כמו הרגעים הראשונים שלה בעולם.

גל מלכה ובעלה בפרמיירת "המפקדת". אור גפן,
כך היא נראתה רק לפני כשבוע. מלכה בפרמיירת "המפקדת"/אור גפן

"'אל אשר תלכי אלך, ובאשר תליני אלין; עמך עמי, ואלקיך אלקי'. ‎ברוכה הבאה לעולם, רוּת שלי", כתבה האמא הטרייה בתחילת הפוסט, שמאז פורסם זכה לאלפי לייקים, כשהיא הוסיפה לטקסט גם אימוג'י של חמסה. "שמך הקדוש נושא עימו משמעות עמוקה - של נאמנות, אהבה ומחויבות רוחנית. כמו רוּת המואביה, את מביאה עימך ברכה והשראה".

היא הוסיפה: "‎אני מתרגשת להכיר אותך ולראות איך תפרחי ותגדלי, מחוברת לשורשים המשפחתיים והרוחניים שלך. יהי רצון שתמצאי את דרכך בעולם מתוך אמונה, חמלה וחיבור לאלוקים". מלכה בת ה-30 סיכמה בפשטות: "אבא ואמא אוהבים אותך", וצירפה, כמובן, אימוג'י של לב.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גל מלכה על ההחלטה להביא ילד לעולם/צילום מסך אינסטגרם

בחודש אפריל האחרון, זמן קצר לאחר שבישרה על הריונה, מלכה קיימה סשן שאלות-תשובות באינסטגרם, שבמהלכו שיתפה כוכבת "גוף שלישי" על ההחלטה להיכנס להריון על רקע המלחמה ועל שירות המילואים של בעלה: "כשבן היה בעזה, היה לי מאוד-מאוד קשה בלעדיו, והערכתי את החיים ואת הזוגיות שלנו אחרת. אחרי ההפרשת חלה שכולם ראו, קמתי והדלקתי נרות, והבטחתי שאם הוא חוזר הביתה בריא ושלם, אז אנחנו נביא ילד לעולם", כתבה.

"באמת הוא חזר הביתה בריא ושלם, ואני רציתי לקיים את ההבטחה הזאת מול עצמי, מול הקדוש ברוך הוא ומול היקום - וזה קרה", הוסיפה. "אני מאוד-מאוד שמחה ומתרגשת שהתא המשפחתי הוא באמת הדבר הכי חשוב, זה באמת דבר גדול שקרה לנו. אני מרגישה שזה נס גדול מאוד שזה קרה באופן הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully