וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישה שזה נס גדול מאוד שקרה לנו": גל מלכה על ההריון

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 16:11

השחקנית האהובה ובן זוגה בישרו לפני כיומיים על ההריון הראשון והמרגש שלה. כעת היא משתפת על ההחלטה להרחיב את המשפחה: "הבטחתי שאם הוא חוזר הביתה בריא ושלם אז אנחנו נביא ילד לעולם". וואלה סלבס מתרגשת

גל מלכה על ההחלטה להביא ילד לעולם/צילום מסך אינסטגרם

השחקנית האהובה גל מלכה פרצה לחיינו בעיקר בזכות תפקידה (המעולה!) בסדרה "המפקדת", בדמותה של החיילת המופרעת חגו. ההצלחה שלה המשיכה עם התפקיד בסדרה "גוף שלישי", שם שיחקה את חן, האם הפונדקאית. לפני כיומיים בישרה מלכה את הבשורה המרגשת, כי היא ובעלה בן רובין מצפים לילד ראשון יחד.

היום (חמישי) במהלך שאלות-תשובות שערכה בעמוד האינסטגרם שלה, שיתפה השחקנית על ההחלטה להכנס להריון על רקע המלחמה ועל שירות המילואים של בן בעלה: "כשבן היה בעזה היה לי מאוד מאוד קשה בלעדיו והערכתי את החיים אחרת ואת הזוגיות שלנו אחרת. אחרי ההפרשת חלה שכולם ראו, בבוקר קמתי והדלקתי נרות והבטחתי שאם הוא חוזר הביתה בריא ושלם אז אנחנו נביא ילד לעולם".

"באמת הוא חזר הביתה בריא ושלם, ואני רציתי לקיים את ההבטחה הזאת מול עצמי, ומול הקדוש ברוך הוא ומול היקום וזה קרה. ואני מאוד מאוד שמחה ומתרגשת שהתא המשפחתי הוא באמת הדבר הכי חשוב. זה באמת דבר גדול שקרה לנו. אני מרגישה שזה נס גדול מאוד שזה קרה באופן הזה", שיתפה מלכה בהתרגשות ולאחר מכן חשפה כי היא בחודש הרביעי להריונה.

גל מלכה בהריון ראשון. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
גל מלכה בהריון ראשון/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בהמשך, כשאחת העוקבות סיפרה שהיא שאלה אותה לפני כחודש אם היא בהריון ומלכה אמרה שלא, השחקנית ענתה: "המשפט הזה מתחבר למשהו שאני חושבת כל ההריון וגם בסרטון יציאה של ההריון. על כל הבחורות בעולם שמנסות להכנס להרין ועדיין לא מצליחות. ובגלל זה אמרתי שזה נס גדול. כי היום זה לא מובן מאילו להכנס להריון".

השחקנית המשיכה והעמידה את העוקבות (ואת שאר הסקרנים) בעדינות במקומה: "אני רוצה להמליץ לכל מי שרואה את זה, אל תשאלו אישה אם היא בהריון או לא. יש המון נשים שעוברות טיפולי פוריות היום, ויש תופעות לוואי של נפיחות, של הורמונים שמאוד מזכירים הריון אבל זה לא הריון. לכן עדיף לא להכנס למקומות המאוד אינטימיים וייחודים האלה של האישה עם הבעל או האישה לבד. אז תשמרו את זה לה, ואם היא תרצה לספר היא תספר".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully