וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט הריאליטי עוקץ: "בעלה של אופירה אסייג - שבוי בשבי הבושה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 14:36

גילי כהן, שהתפרסם בזכות השתתפותו ב"האח הגדול", תקף את אשת התקשורת לאחר שגירושיה הפכו רשמיים: "יותר גרוע ממה שעברת כבר לא יהיה"

אופירה אסייג ברבנות. אינסטגרם, צילום מסך
אסייג ומנקין, הבוקר/צילום מסך, אינסטגרם

אופירה אסייג הפכה הבוקר (שני) לגרושה באופן רשמי, לאחר שהיא ומי שכבר ניתן לומר עליו רשמית שהוא בעלה לשעבר, גילי מנקין, התגרשו ברבנות.

זמן קצר לאחר שהגירושים הפכו לסופיים, אסייג פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 1.4 מיליון עוקבים, סטורי של השניים על מדרגות הרבנות. זמן קצר אחר כך פרסמה תמונה נוספת, הפעם של הלשעברים יחד עם העדים שלהם, כשעל התמונה היא הוסיפה טקסט קצר: "אפשר להתגרש יפה... תודה לגילי על שלוש מתנות מושלמות - אמילי, אריאל ואייל".

פוסט של גילי כהן נגד אופירה אסייג. פייסבוק, צילום מסך
פוסט של גילי כהן נגד אופירה אסייג/צילום מסך, פייסבוק

זמן קצר אחרי פרסום הגירושים הרשמיים, גילי כהן, שהשתתף בעבר ב"האח הגדול", פרסם בפייסבוק פוסט שבו בירך את מנקין על הפרידה - ועקץ את אסייג. "במבצע חילוץ הרואי ובסיוע בית הדין הרבני, חולץ הבוקר, לאחר 18 שנים בהן היה שבוי בשבי הבושה, איש העסקים גילי מנקין", כתב בתחילת הפוסט.

"אוהבים אותך גילי, יותר גרוע ממה שעברת כבר לא יהיה", הוסיף פליט הריאליטי. "מאחלים לך את כל הטוב שבעולם. מי ייתן ותמצא אישה עדינה, חכמה, עם ראש על הכתפיים, והכי חשוב - שלא תהיה מדומיינת".

תגובתה של אופירה אסייג תפורסם לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully