וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג תוקפת את יואב קיש ובצלאל סמוטריץ': "תתביישו"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 10:26

אופירה אסייג פתחה את הבוקר עם מילים חריפות כנגד שר החינוך יואב קיש ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' בעקבות שביתת ארגון המורים: "הילדים שלנו עוברים פה מלחמות וחרדות ואפילו בית ספר נורמלי אתם לא מסוגלים לספק להם"

אופירה אסייג בבר מצווה של הבן שלה. אור גפן,
אופירה אסייג בבר מצווה של הבן שלה/אור גפן

ארבעה ימים עברו מאז פתיחת שנת הלימודים, ויותר מחצי מיליון תלמידי תיכון עדיין יושבים בביתם וממתינים להסכמות בין האוצר לארגון המורים. המגישה אופירה אסייג (50), אם לשלושה, פתחה היום (רביעי) את הבוקר עם מילים חריפות כנגד שר החינוך יואב קיש ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' בעקבות השביתה הנוכחית.

"יואב קיש, תתעורר!", כתבה אסייג. חצי מיליון תלמידים יושבים בבית. תפתור את הנושא, משרד החינוך תחתייך נכשל". היא הוסיפה וכתבה: "מגיע למורות ולמורים, למנהלים, למנהלות ולכל הצוותים בבתי הספר את כל התנאים והשכר שיהיו מרוצים בסוף החודש! יואב קיש ובצלאל סמוטריץ' תתביישו! הילדים שלנו עוברים פה מלחמות וחרדות ואפילו בית ספר נורמלי אתם לא מסוגלים לספק להם! החזירו מיד את התלמידות והתלמידים לתיכון".

אופירה ברקוביץ נגד קיש וסמוטריץ'. אינסטגרם, צילום מסך
"משרד החינוך תחתיך נכשל". אסייג/צילום מסך, אינסטגרם
אופירה אסייג נגד קיש וסמוטריץ'. אינסטגרם, צילום מסך
"לא מסוגלים לספק בית ספר נורמלי". אסייג/צילום מסך, אינסטגרם

נכון לרגע זה טרם הושגה התקדמות במשא ומתן בין הצדדים. יו"ר ארגון המורים העל- יסודיים, רן ארז, הבהיר כי השביתה תימשך ככל שיידרש. לדבריו, ארגון המורים ערוך לסייע כלכלית למורים במצוקה באמצעות קרן שביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully