וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מדרגות הרבנות: אופירה אסייג וגילי מנקין התגרשו | צפו

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 13:44

זמן קצר לאחר שהודיעו רשמית על פרידה, אשת התקשורת ובעלה התגרשו הבוקר ברבנות. "תודה לגילי על שלוש מתנות מושלמות - אמילי, אריאל ואייל", כתבה אסייג

אופירה אסייג וגילי מנקין ברבנות. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג וגילי מנקין ברבנות/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש שעבר הודיעה אופירה אסייג כי היא ובעלה, גילי מנקין, מבעלי אתר וערוץ ONE, נפרדים. היא כתבה אז בחשבון האינסטגרם שלה: "אני וגילי מתגרשים. יש לנו שלושה ילדים מתוקים וטובים, והם כל החיים שלנו, ונישאר חברים טובים למענם. למען הילדים שלנו- אבקש פרטיות. זהו, זה נגמר מזמן וזה כבר לא סוד, מתגרשים".

הבוקר (שני) אסייג ומנקין עשו זאת באופן רשמי, כאשר התגרשו ברבנות. אסייג העלתה זמן קצר לאחר מכן תמונה משותפת של שניהם, המוכיחה כי הפרידה נעשתה ברוח טובה ובחברות.

דקות לאחר מכן פרסמה תמונה קבוצתית עם העדים וכתבה: "אפשר להתגרש יפה... תודה לגילי על שלוש מתנות מושלמות - אמילי, אריאל ואייל".

אופירה אסייג ברבנות. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג ברבנות/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, השניים הכירו כאשר אסייג שימשה כעורכת התוכן של אתר הספורט הנמצא בבעלותו של מנקין. הם נישאו בשנת 2008 והחליטו להיפרד כעבור עשור. כשנה לאחר מכן חזרו השניים לחיות יחד. השניים הורים לשלושה ילדים משותפים.

בריאיון למגזין "את" בספטמבר 2020 אמרה אסייג: "היום אני לא מאמינה במוסד הנישואים, זה מיותר להתחתן, ואם להתחתן אז אזרחי, לא ברבנות. אדם שכל חייו ישב בכולל והוא יגיד לי מה לעשות? אני מקווה שהבת שלי לא תתחתן ברבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully