וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג תומכת בחברה הטוב: "איציק זוהר התנצל"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 16:40

המגישה וחברתו הטובה של כדורגלן העבר איציק זוהר, אופירה אסייג, חטפה ביקורות רבות אחרי שלא גינתה את הסרטון בו הוא מכה את בת זוגו לשעבר מיטל אדרי, אך עכשיו היא מגיבה בפעם הראשונה

אופירה אסייג איציק זוהר. מערכת וואלה / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
אופירה אסייג איציק זוהר/עיבוד תמונה, מערכת וואלה / ראובן קאסטרו

הסרטון בו נראה כדורגלן העבר איציק זוהר תוקף את בת זוגו לשעבר מיטל אדרי, הופץ ברשתות החברתיות ומיד הפך לויראלי. אחרי שהוגשה התלונה במשטרה על ידי עדת הראייה בת ה-15, סלבריטאים רבים הגיבו גם כן על הדברים וגינו אותם, אך מי שהתייחסותה בלטה בחסרונה, היא של המגישה אופירה אסייג.

בעקבות העובדה שלא הצטרפה לגל הגינויים, חטפה אסייג לא מעט ביקורת - עד שהחליטה להתייחס לפרשה: "השבוע פורסם סרטון קשה של איציק זוהר מכה את בת זוגו מיטל. הסרטון קשה, אמרתי לאיציק מילים חריפות כמו שאני יודעת ובדרכי".

"הוא הקשיב, והיום התנצל ברשתות החברתיות. חשוב לומר לכל הגברים, אם עדיין לא הבנתם, אסור לאף גבר להרים יד על אישה. אם איציק לא שולט בזה, הוא יטפל בזה. אני מכירה אותו ויודעת שיעשה את זה", אמרה בתוכניתה ביום שישי האחרון בקשת 12.

כמו שציינה המגישה, זוהר אכן התנצל ברשתות החברתיות.

תיעוד| איציק זוהר תוקף באלימות את בת זוגתו/סעיף 27 א'

"רגע לפני שבת אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא. בפני כל אמא, כל בת, כל אחות. להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותיי, ילדיי, בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה ואחיה ומעל הכל להתנצל בפני מיטל וילדיה שהיו לי לילדים", מסר כדורגלן העבר בסרטון שהעלה לחשבון האינטסגרם שלו.

כזכור, מי שעוד הגיבה לפרשה היא האקסית המיתולוגית וארוסתו לשעבר, ללאורה לנטינו האיטלקיה. לנטינו פרסמה סרטון בסטורי שלה בו טענה: "אני אף פעם לא דיברתי על זה, כי קודם כל אני מתביישת מזה ודבר שני, אני בחיים לא הולכת לספר את הדברים האלה לאף אחד".

"יש לו משפחה ויש לו ילדים ואני מכבדת ונותנת כבוד להם, אבל זה מספיק שהוא עשה את זה למיטל. אני לא מכירה אותה אישית אבל חשבתי שהיא יותר חכמה ממני. אני חושבת שהיא יותר חכמה ממני ועזבה אותו בזמן".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
איציק זוהר מיטל אדרי. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
איציק זוהר ומיטל אדרי/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

על הדברים האלה לאורה קיבלה ביקורות שטענו שהיא מחפשת תהילה, אך היא השיבה בתגובה לוואלה סלבס: "אני לא מחפשת שום תשומת לב, אתם יכולים להאמין לי שאני מתביישת מזה, אני פשוט חשבתי שקארמה עושה בדיוק את העבודה שלה, קארמה איז אה ביץ'. כי אני כל השנים לא אמרתי כלום ולא עשיתי כלום בזה והנה אלוהים יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully