וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש בושה עמוקה": איציק זוהר מגיב לראשונה לסרטון בו הכה את בת זוגו | צפו

7.6.2024 / 16:13

לאחר הסרטון בו תועד תוקף את זוגתו, זוהר מגיב לראשונה: "רוצה להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותיי, ילדיי, בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה ואחיה ומעל הכל להתנצל בפני מיטל וילדיה שהיו לי לילדים"

תיעוד של איציק זוהר עם בת זוגו באירוע שהוביל לכתב אישום נגדו בעבירת תקיפה ואיומים./לפי סעיף

בזמן שכל המדינה געשה ולא מעט מפורסמים הביעו דעתם על הסרטון האלים בו תועד איציק זוהר מפגין אלימות פיזית נגד בת זוגו מיטל אדרי, איציק זוהר עצמו נמנע מלהגיב. אך כעת, יומיים אחרי ורגע לפני כניסת שבת, הוא עושה זאת לראשונה.

"רגע לפני שבת אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא. בפני כל אמא, כל בת, כל אחות. להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותיי, ילדיי, בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה ואחיה ומעל הכל להתנצל בפני מיטל וילדיה שהיו לי לילדים", אמר כדורגלן העבר איציק זוהר בסרטון שהעלה לאינסטגרם.

"אני רוצה להתנצל על הסרטון המביש והמבייש שכל המדינה ראתה בימים האחרונים. אני מרגיש בושה עמוקה וצער מאוד מאוד גדול, שלא ניתן להסביר במילים. אני קורא את התגובות הקשות והן קשות מנשוא. אבל אין שום זכות להתלונן עליהן, אלא לקבל אותן בהבנה והכנעה" הוסיף זוהר.

"אני רוצה להתנצל ולבקש סליחה מכל מי שראה את הסרטון הזה ולגברים שביננו - הסרטון שראיתם הוא האחרון שממנו אתם צריכים לקחת דוגמא. אז שוב פעם סליחה, מחילה. בצער וכאב גדול אני מאחל לכם שבת שלום, חג שמח חודש טוב ובשורות טובות שיהיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully