וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם על איציק זוהר: "שהבבון האלים הזה ייענש ויהיה מנודה כל חייו"

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 11:32

הסרטון שהופץ ברשת בו נראה שחקן הכדורגלן לשעבר מכה את בת זוגו מיטל אדרי, לא מפסיק להדהד ולעורר לא מעט תגובות ברשתות החברתיות נגד זוהר

איציק זוהר ובת הזוג ; מעיין אדם. יח"צ, צילום מסך,
"שיהיה מנודה כל חייו"/יח"צ, צילום מסך

רק בתחילת השבוע הבאנו לכם תמונות פפארצי של איציק זוהר ובת זוגו מיטל אדרי מבילוי משותף בבריכה כשהכל נראה טוב ומפוייס, אך אתמול גילינו מה באמת הסיבה לכך שהשניים נפרדו באפריל האחרון וכן, חלקנו עדיין בהלם מהסרטון בו נראה איציק באופן מרור, תוקף פיזית, מושך בשערה ומכה את בת זוגו.

"נשים מפחדות להתלונן על בני זוג אלימים וזה שורף את הנשמה" כתבה מעיין אדם על רקע הסרטון של איציק זוהר מכה את בת זוגו מיטל אדרי. "אנחנו רואים רק כמה שניות מהחיים שלה, שבוודאי היו מלאים באימה ויחסים של שליטה. אני מקווה שהבבון האלים הזה יענש בחומה ויהיה בודד ומנודה כל חייו" כתבה המשפיענית מעיין אדם.

כזכור, את התלונה נגד זוהר לא הגישה בת זוגו שהותקפה על ידו, אלא נערכ בת 15 שהיתה עדה לכך ולכן אדם חתמה ב:"זו הזדמנות כמה אחריות יש לנו אחת על רעותה, איזו מצווה עשתה הנערה הזו ואיך אנחנו יכולות להגן אחת על השניה". אבל זו לא התגובה היחידה שהגיעה אל וואלה סלבס.

"אתה המיץ של הזבל! אתה מודע לזה נכון? אתה אפס מאופס" כתבה יוצאת האח הגדול בר כהן למראות הקשים שראינו בסרטון התקיפה. "פשוט אפס" כתבה שיר אלמליח ואילו הנינג'ה יוגב מלכה כתב: "איכס אלוהים ישמור מה זה החרא הזה? שיטיסו אותו להרקב בכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully