וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף חדאד: "מנכ"לית 'בצלם' יורקת על הלוחמים ומשרתת את האויב"

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 12:08

הפעיל החברתי יצא נגד יולי נובק, שטענה כי ישראל "מבצעת פשעי מלחמה על בסיס כמעט יומי" - ולא ריחם: "מבחינתה, רק ישראל אשמה בהכל". הוא קרא לממשלה לסגור את הארגון: "לשלול את האזרחות של שטופת השנאה הזו"

יוסף חדאד. יחצ,
יוסף חדאד/יחצ

במהלך דיון שהתקיים אתמול (רביעי) במועצת הביטחון של האו"ם בנושא מצב החטופים בעזה, מנכ"לית "בצלם", יולי נובק, תקפה את ישראל - וטענה, בין היתר, כי זו "מנהלת מלחמה כנגד כל העם הפלסטיני ומבצעת פשעי מלחמה על בסיס כמעט יומי".

בתגובה לדבריה הקשים של נובק, הפעיל החברתי יוסף חדאד פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שמונה 821 אלף עוקבים, שבו הוא תקף אותה על הדברים הקשים שאמרה נגד ישראל - דווקא לאחר אירועי 7 באוקטובר.

תמונות מפעילות כוחות צה"ל ברחבי רצועת עזה. דובר צה"ל
כוחות צה"ל ברצועת עזה, בחודש שעבר/דובר צה"ל

"זו מנכ"לית 'בצלם', קוראים לה יולי נובק ואתמול בדיון במועצת הביטחון של האו"ם בנושא מצב החטופים היא עלתה לדבר ופשוט תקפה את מדינת ישראל - כן, בדיון על החטופים!", פתח חדאד את הפוסט שלו, אליו צורפה תמונתה של נובק מתוך הדיון, שבו השתתפה בזום. "מה היא אמרה למשל? שמדינת ישראל מנצלת באופן ציני את 7 באוקטובר, מנהלת מלחמה נגד כל הפלסטינים ושהצבא שלנו מבצע פשעי מלחמה על בסיס כמעט יומי! אתם מבינים את הטירוף?! זו לא דוברת חמאס, זו אזרחית ישראל, יהודייה, תושבת המדינה!".

גם בהמשך דבריו לא ניתן היה לפספס את הזעם שנאצר בחדאד על הדברים הקשים שאמרה נובק: "היא עוד האשימה את ישראל בכך שהיא מרעיבה את תושבי עזה, למרות כל הסיוע ההומניטרי שאנחנו מכניסים, ועוד כשרגעים לפני כן התפרסם שעדן ירושלמי ז"ל, חטופה שנרצחה בשבי, הגיעה לתת-משקל ושקלה 36 קילוגרמים בלבד, כשהיא בת 24 - זו הרעבה! זו הזנחה! כל הדיון הזה, אני מזכיר - בנושא החטופים. אך מבחינת יולי, רק ישראל אשמה בהכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"זה פשוט הזוי ולא נתפס", המשיך. "אני בעד חופש ביטוי - אבל זה לא חופש ביטוי, זו הסתה, אלו שקרים מסוכנים, זה לשרת את האויב שלנו בזמן מלחמה, זו יריקה בפנים של הלוחמים שלנו, של משפחות השכול, של החטופים ומשפחותיהם, של כל ישראלי וישראלית!".

הוא סיכם: "אם למדינה הזו יש טיפת כבוד, טיפה אחת - תסגרו כבר את הארגון האנטי-ישראלי הזה, ותשללו את האזרחות מהחצופה הצבועה שטופת השנאה הזו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully