וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף חדאד יוצא נגד חיים לוינסון: "גזען, איש דוחה. טרול"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 10:30

העיתונאי חיים לוינסון כבר הצליח ליצור כותרות לא פעם באמצעות פרובוקציה כזו או אחרת, הפעם הוא בחר להתשמש בחזרתם המבורכת של החטופים

יוסף חדאד נגד חיים לוינסון. קשת 12 / רשת 13, עיבוד תמונה
יוסף חדאד נגד חיים לוינסון/עיבוד תמונה, קשת 12 / רשת 13

היה קשה שלא לפרוץ בדמעות של שמחה למשמע החדשות על חזרתם של ארבעת החטופים, נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו אתמול (שבת) במבצע נועז שנקרא על שמו של ארנון זמורה, מפקד הימ"מ שנהרג במהלך החילוץ ההירואי.

אחת התמונות הבולטות שיצאו מרגע האיחוד המרגש של נועה עם אביה, יעקב ארגמני, היא של שניהם מחובקים יחד עם בקבוק קולה לכל אחד - הוא שותה זירו והיא שותה קולה רגילה.

מי שראה בכך הזמן המתאים לבדיחות ציניות הוא העיתונאי ומגיש החדשות חיים לוינסון, שכתב על התמונה" "מסכנה, מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה". אך לעומתו, מי שלא צחק מהבדיחה היה המסביר הלאומי ומדליק המשואה יוסף חדאד, שתקף את לוינסון בפוסט נוקב שהעלה לחשבון האינסטגרם

"אתמול בתכנית שלו חיים לוינסון דאג לתקוף אותי ואת ההסברה שלי, העדפתי להתעלם מאשר להתייחס אליו כי הוא טרול שמחפש תשומת לב ואני מעדיף לא להאכיל את הטרול הזה. אבל להוציא את המילים המגעילות האלה במסווה של הומור על חטופה, שנייה אחרי שיצאה משבי חמאס בו הייתה שמונה חודשים, רק מוכיחה כמה הוא איש דוחה והאמת גם על הדרך יצא הגזען הקטן שבתוכו", חתם בכעס.

הפוסט של יוסף חדאד נגד חיים לוינסון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של יוסף חדאד נגד חיים לוינסון/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

גם המשפיענית נטלי דדון העלתה סטורי, בלי לציין למי הוא מכוון, אבל לא השאירה הרבה מקום לספק: "עדיף לשתות קולה אדומה, מאשר להיות זירו כמוך!", תקפה והוסיפה: "המבין יבין". הבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully