וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: המסביר הלאומי קיבל קמפיין ראשון

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:21

מאז ה-7 באוקטובר נחשפנו ללא מעט דמויות חדשות בחיינו, שהפכו להיות לידועים ומשמעותיים. אחד מהם הוא יוסף חדאד, שאמנם היה פעיל עוד לפני השבת השחורה, אבל הפך למוכר אפילו יותר אחריה. עכשיו הוא גם קוטף קמפיין חדש והופך להיות פרזנטור. וואלה! סלבס כפיים

יוסף חדאד. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
יוסף חדאד/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

פעיל ההסברה ואושיית הרשת יוסף חדאד, עוסק כבר לא מעט שנים בהסברה למען מדינת ישראל ברשתות החברתיות ולאורך הזמן צבר מספר עוקבים גדול שמשתף כל פוסט שהוא מעלה. מאז השבעה באוקטובר, חדאד העלה הילוך ועובד קשה מאוד עבור ההסברה הלאומית, מצלם, עורך, מעלה, מבקר, טס ונואם בכל מקום אפשרי.

לוואלה! סלבס נודע, שלאחרונה חדאד הוסיף לעצמו טייטל נוסף- פרזנטור. כיאה למי שטס ונוסע לא מעט בעולם, המסביר הלאומי הוא מעתה גם הפרזנטור של שירות האפליקציה "חדר המצב" של חברת ביטוחי הנסיעות "פספורטכארד". החברה פנתה לחדאד בבקשה שיצטלם עבור המותג ויוביל את ההסברה להשקת שירות חדש שיתריע בחינם בפני ישראלים על סכנות בחו"ל, ללא קשר לחברת הנסיעות שבה הוא מבוטח.

חדאד הסכים לקחת את ההצעה, אבל התנה את השתתפותו בכך שאת הכסף שירוויח (כמאה אלף ש"ח), הוא יתרום עבור פעילות הסברה למען ישראל בעולם. שמישהו יבחר בו כבר לתפריד רשמי בממשלה.

וואלה! סבלס נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת טיולים, אחרי שהפכה אוהלים שקנתה אצלם לשמלה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוסף חדאד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully