וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צוחקת על קולגות ופוגעת בפרנסתם": אסי בוזגלו נגד דניאל עמית

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 19:08

כוכב הריאליטי את בלוגרית האוכל, לאחר שזו פרסמה סרטון שבו היא נראית מתרגשת משובו לפעילות של חשבון האינסטגרם שלה, שנחסם לכמה ימים. הוא נעקץ בחזרה על ידי אלינה לוי: "מבינה שקל להגיד 'אהבת חינם', הרבה יותר קשה ליישם"

דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דניאל עמית/אינסטגרם

כמו לא מעט ממפורסמי ארצנו, גם בלוגרית האוכל דניאל עמית מתפרנסת לא מעט מחשבון האינסטגרם שלה - ולאחר שזה נחסם למספר ימים, היא הבינה על בשרה עד כמה הרשת החברתית מהווה חלק כה חשוב בפרנסה שלה.

ממש היום (רביעי) החשבון שב חזרה (מתי אצל עינב בובליל?), ו-422 אלף עוקביה יכולים סוף-סוף לנשום לרווחה - ממש כמו עמית עצמה, שפרסמה בסטורי שלה שני סרטונים שבהם היא הביעה את התרגשותה מהחזרה של הפרופיל שלה לפעילות. " די, די, אני באמת רועדת. זה כל כך פאתטי, סליחה אבל, באמת", כתבה על אחד הסרטונים ברגע של כנות, כשהיא מצלמת את עצמה בוכה מהתרגשות. "אתם לא מבינים... הייתי כל כך מבואסת". בסרטון אחר אמרה: "זו תגובה קצת חסרת פרופורציה".

באופן טבעי, חזרתה של כוכבת הרשת לפעילות באינסטגרם דווחה בכלי תקשורת רבים - אחד מהם היה עמוד האינסטגרם של Pplus, שפרסם את הסרטונים של עמית. מי שבחר להגיב לסרטון היה אסי בוזגלו, שלא בחל במילים בנוגע לדעתו על האושיה: "וואו, אז אולי עכשיו היא סוף-סוף תבין כמה זה כואב כשהיא צוחקת על קולגות שלה ופוגעת להם בפרנסה. מקווה שבמקרה הזה, שהאינסטגרם שלה נחסם, יעזור לה להבין את זה, ובאמת הגיע הזמן שנפזר בינינו רק אהבת חינם ופחות שנאה. אמן".

התגובה של אסי בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של אסי בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של אלין לוי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של אלין לוי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דניאל עמית/אינסטגרם

מנגד, מי שיצעה להגנתה של עמית הייתה אלינה לוי, שהגיבה גם היא בפוסט - ועקצה את בוזגלו, שכזכור השתתף איתה באותה עונה של "הישרדות": "אני רוצה לראות איך אנשים היו מגיבים אם היו סוגרים להם את העסק יום בהיר אחד בתקופה הזאת ופתאום מחזירים - זו גם הייתה רמת ההתרגשות אם לא יותר. איזה קל זה לדבר בלי הבנה בסיסית שזה עסק שהיא בנתה מאפס. מבינה שקל להגיד 'אהבת חינם', הרבה יותר קשה ליישם". אאוץ'.

וואלה סלב ניסתה להפוך לכוכבת רשת והצליחה להשיג רק 12 עוקבים, כשגם חצי מהם היו בוטים שהיא שילמה עליהם. החצי השני היה של עסקים למכירת קקטוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully