וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הושפלתי": תביעה בסך מאות אלפי שקלים כנגד אסי ועדי בוזגלו

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 10:46

עובדת במכס בנמל התעופה בן גוריון הגישה כנגד אסי ועדי בוזגלו תביעה משפטית בסך מאות אלפי שקלים על פגיעה בשם ובמוניטין, בעקבות מילים קשות ואיומים שכביכול ספגה מהם. התביעה כוללת דרישה לפיצוי כספי בסך מאות אלפי שקלים

עדי בוזגלו ואסי בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
עדי בוזגלו ואסי בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

הרוחות סביב העיכוב של דניאל גרינברג במכס לאחר שבבדיקה שגרתית אותר בחזקתה תיק של מותג היוקרה שאנל טרם נרגעו- וכבר ישנה סערה חדשה.

חודשים לפני גרינברג, בינואר השנה, נחתו בנתב"ג אסי ועדי בוזגלו, היישר מחופשה מפנקת בחו"ל. גם הם התבקשו להגיע לבדיקה שגרתית במכס, במהלכה התגלה ברשותם תיק יוקרה של "פנדי" שלא הוצהר כנדרש על פי החוק. לאחר שבני הזוג עודכנו כי יצטרכו לשלם מכס וקנס, התפתח במקום עימות מילולי שהתדרדר במהרה לגידופים, עלבונות ואיומים מצד הזוג, שתועדו בסרטון שהופץ והפך לוויראלי ברשת.

"תבדקי עם מי יש לך עסק", תועדה עדי אומרת לעובדת המכס. "תקראי לזה איום. תבדקי אחרי זה שאת יוצאת מפה מה יקרה". בהמשך, עדי הוסיפה וכינתה את העובדת "קופה". אסי מצדו הוסיף לעבר אותה עובדת "את איכס", ו"זבל". לאחר זמן קצר, כוחות משטרה הוקפצו למקום ונגד השניים נפתחה חקירה.

כעת, מעל לחצי שנה אחרי, הוגשה כנגד השניים תביעה משפטית בסך מאות אלפי שקלים על פגיעה בשם ובמוניטין מצד עובדת המכס בנמל התעופה, בעקבות המילים הקשות והאיומים שכביכול ספגה מהם. התביעה שהוגשה כוללת דרישה לפיצוי כספי בסך 320,120 ש"ח, סכום שמבטא את הפגיעה העמוקה שלטענתה נגרמה לה מהמילים וההתנהלות של הזוג.

בכתב התביעה אף נחשף כי ביום למחרת התקרית, שב אסי בוזגלו לשדה התעופה, התפרץ לשטח הסטרילי ללא אישור, וצעק לעבר אותה עובדת: "אני מקווה שיש לך עור של פיל, כי אני הולך לגרור אותך לבית משפט".

עו"ד שגיא עבאדי, המייצג את התובעת, מסר: "בני הזוג בוזגלו ביזו, השפילו ופגעו במוניטין של מרשתי בפרהסיה, וזאת רק משום שמילאה את תפקידה הציבורי. לפיכך, בכוונת מרשתי למצות את הדין עם בני הזוג בוזגלו באשר לכלל נזקיה בגין אירוע חמור זה".

תגובת עו"ד שי אליאס בשם עדי ואסי בוזגלו: "מרשיי שלחו מכתב התראה טרם תביעה בגין הוצאת דיבה ולשון ופגיעה בפרטיות על ידי הפצת סרטון כוזב ושקרי שאינו משקף את הדברים הפוגעניים שנאמרו כלפיי מרשיי ומצג השווא שהוצג להם. חשוב להדגיש, כי מרשיי המתינו עם התביעה עד אשר נסגר התיק במשטרת ישראל על מנת שלא לפגוע בהליך החקירה. לאחר שהתיק במשטרה נסגר (כצפוי על ידי מרשיי אשר הינן קורבן תמים להתנהלות עובדת המכס ששמה לה למטרה לפגוע בדמויות מוכרות) מרשי תבעו את נזקיהם בסכום של 300,000 ש"ח. במענה לדרישות מרשיי ובכדי לנסות להקדים תרופה למכה הוגשה תביעה חסרת בסיס משפטי כנגד מרשיי שעתידה להידחות על ידי בית המשפט הנכבד כמו שנסגרה התלונה הכוזבת במשטרת ישראל. בכוונת מרשיי למצות את הדין עם עובדת שסרחה בתפקידה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully