וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינסטגרם של עינב בובליל נחסם - ההפסדים: עשרות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 16:51

כבר שלושה ימים שחשבונה של אושיית הרשת, שבו יש לה יותר מ-400 אלף עוקבים ושבו היא עובדת עם חברות שונות, אינו פעיל. בובליל בתגובה: "החשבון נחסם בגלל יותר מ-100 אלף הודעות שקיבלתי על פרסום שלי, אנחנו עובדים על זה"

עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הפסדים גדולים. עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

עם יותר מ-400 אלף עוקבים באינסטגרם, אין ספק כי עינב בובליל היא אחת מכוכבות הרשת הגדולות ביותר בישראל - אבל אף אחד לא יכול להבטיח לכוכבים כמותה חסינות, שכן חשבונה הפופולרי נחסם, ואינו פעיל כבר שלושה ימים.

האירוע הלא נעים מגיע כמה שבועות לאחר שהיא השיקה ליין איפור משלה, אותו היא פרסמה באמצעות חשבונה ברשת החברתית. מי שעקב אחרי חשבון האינסטגרם של בובליל יכול היה לראות כי היא פרסמה בו לאחרונה סרטון וידאו לקידום הליין. אם אתם ממש סקרנים לראות אותו, נוכל להגיד לכם שאין צורך לחפש את החשבון - כי לא תראו אותו: זמן קצר לאחר העלאת הסרטון, החשבון נחסם והושבת, מה שגרם לה להפסדים שמוערכים בעשרות אלפי שקלים בתקופה זו.

עינב בובליל. איה אבשלום,
החשבון ישוב בקרוב? עינב בובליל/איה אבשלום

בובליל נוהגת לשתף פעולה עם חברות שונות בתחומי האופנה, הטיפוח והאיפור, ובשנה שעברה היא אף הוציאה את ספר המתכונים הראשון שלה, "לכבוד שבת קודש". במקביל לעיסוקה ברשתות החברתיות, נוהגת האושיה לעבוד גם כמאפרת כלות, תחום שבו היא נחשבת לאחת המוכרות והחזקות בו.

בובליל, למה ככה?
"פרסמתי על ערב עוקבות מצומצם שאני עושה בבית שלי וקיבלתי מעל ל-100 אלף הודעות בפרטי. לאינסטגרם זה נראה חשוד וזוהה כפעילות יתר לא רגילה בעמוד".

אז מה תעשי?
"החשבון נחסם ואנחנו עובדים על זה. וזהו דוקטור, זה מה שאני זוכרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully