וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הכל צריך להגיד": התגובה שעיצבנה את עינב בובליל

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 15:24

כוכבת הריאלטי הפכה כבר מזמן לאחת מאושיות הרשת האהובות בישראל, עם קהל נאמן של עוקבות שלא מפספסות אף סטורי. תגובה שקיבלה מאחת מהן הצליחה להרגיז אותה במיוחד, והיא החליטה לענות עליה באופן נוקב: "אם אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו". וואלה! סלבס כבאית

עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

אולי קשה להאמין, אבל חלפו כבר לא פחות מ-16 שנים מאז ששודרה העונה הראשונה של "האח הגדול" בשנת 2008, שם פרצה לחיינו עינב בובליל שכיכבה לאחר מכן בעונה נוספת של התכנית. מאז אמנם היא לא על מסך הטלוויזיה, אבל בהחלט על המסך העוד יותר קטן, כשהפכה להיות מאושיות הרשת האהובות בישראל עם קהל של יותר מ-367 אלף עוקבים.

מי שעוקב אחרי בובליל עד בחודשים האחרונים לבניית הבית החדש שלה ושל משפחתה, שכמו שהיא נוהגת להגיד, "נבנה בחסדי השם", כפי שגם נחקק בשלט שנתלה מחוץ לבית שנמצא בשלבי הסיום של הבנייה. בובליל כאמור נוהגת לשתף לא מעט מהתהליך הארוך בדרך למשכן החדש של המשפחה, ולצד שלל תגובות מפרגנות היא קיבלה לאחרונה גם כמה תגובות שהצליחו להכעיס אותה במיוחד.

התגובות המדוברות היו סביב נושא החומה המקיפה את הבית, שכפי שהכוכבת ציינה לא פעם אחרי שקיבלה על כך לא מעט תגובות, נבנתה על פי חוקי עיריית אשקלון ולא ניתן להחליפה. כשקיבלה הודעה נוספת בנושא, החליטה להגיב עליה באריכות בסטורי שהעלתה היום (חמישי) לעמוד האינסטגרם שלה: "ההודעה הזאת עיצבנה אותי. לפני שהתחלתי לבנות לקחתי מכן עצות על הרבה דברים. אני חושבת שאין חכם כבעל ניסיון ושחוכמת ההמונים זה דבר וואו. אבל ברגע שכבר הבית בנוי ומוכן, ואנחנו עוד רגע כבר נכנסים והכל כבר עומד, מה זה יעזור מה תגידו? אם אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו".

התגובה שהצליחה להרגיז את עינב בובליל/צילום מסך אינסטגרם

"יש דברים שעומדים מאחורי דברים. אני הכי יכולה לקבל אם אהבתם או לא אהבתם משהו, הכל בסדר. אבל להגיד למישהי משהו על הבית שלה, לא רק על הבית שלה, על איך שהיא נראית, על זה, זה לא יפה. זה מוריד לאנשים. לא צריך להוריד לאנשים, זה מיותר של החיים. אני לא נפגעת מזה אבל זה סתם מעצבן אותי. אם אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו. פשוט ככה. איך אמא שלי אומרת? לא כל מה שחושבים צריך להגיד. יש דברים שכן ויש זמנים שכן כמובן, ויש דברים שלא", הוסיפה בובליל.

וואלה! סלבס אוהבת לקבל ביקורת. רק אם היא חיובית כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully