וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה רוע לב, איכס": למה עוקבת יצאה על עינב בובליל?

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 12:04

המשפיענית האהובה סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה שהכלב המשפחתי נשלח לאילוף, דבר שגרר ביקורות קשות מצד עוקבת עקשנית. איך זה נגמר? וואלה! סלבס נובחת

עינב בובליל. אור גפן,
תאשים את אלי?/אור גפן

מי שעוקב אחרי חשבון האינטסגרם של עינב בובליל, יודע שחבר בלתי נפרד במשפחה הוא הכלב טוי. בובליל החליטה לשלוח את הכלבלב לאילוף, דבר שהכעיס בצורה לא פרופורציונלית את אחת העוקבות שלה.

"איך אפשר לשים כלב במקום זר? בחיים לא אבין אנשים כמוך, אתם לא באמת אוהבים כלבים. קנית אותו כאביזר", הייתה ההודעה הראשונה שבובליל קיבלה. בתגובה, הסבירה למה טוי נשלח לאילוף: "אם זה היה אביזר, הייתי מוסרת אותו מזמן. זה לא מקום זר, הוא כבר היה שם בפנסיון והוא מכיר את המקום והאנשים. הוא נושך שליחים ואנשים שנכנסים לפה, התלוננו עליו כבר פעמיים. חייבים לאלף ולחנך אותו כדי שלא יקחו לנו אותו, זה נטו מאהבה כדי שיישאר אצלנו".

עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם
עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

התשובה של עינב לא עזרה להרגיש את הרוחות והיא המשיכה לקבל הודעות: "מה תעשי אם האילוף לא יצא טוב? תחשפי לו בית אחר, אחרי שכבר גדל אצלכם כגור, מכיר ואוהב אתכם. רוע לב, אחרי זה תפילי את זה על אלי. איכ".

בובליל לא נשארה חייבת והגיבה גם הפעם: "אה, היא ממשיכה. אני בחיים לא אמסור אותו, הסירי דאגה מליבך. אנחנו אוהבים אותו וקשורים אליו, תנשמי מאמי. שבוע טוב ומבורך, תשחררי ממני. טוי יחזור אלינו בקרוב, בריא ושלם, מאולף ומחונך ונחייה באושר עד 120".

כנראה שהתשובות של עינב ריצו את העוקבת, שהודתה כי מיהרה להגיב מבלי לחשוב יותר מדי: "טוב, נסחפתי עם מה שרשמתי אבל באמת יהיה לי קשה אם תוותרו עליו בסוף". גם הפעם בובליל נשמה עמוק והשיבה: "טוב שהבנת שנסחפת, מודה ועוזב ירוחם. שלא יהיה לך קשה, זה הכלב שלנו והחיים שלנו. חוזרת ואומרת, עשינו את זה בלב כבד אבל נטו לטובתו וכדי שלא יקחו לנו אותו. אין מצב שנמסור אותו, כולנו קשורים אליו ואוהבים אותו. אין כלב טוב, חכם ומעניק כזה, פשוט קצת שובב. יהיה בסדר, טוי שלנו ולא ניתן אותו".

וואלה! סלבס רוצה למסור את חולד המחמד שלה. פרטים בפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully