וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מריבה ואיומים: הוגשה תלונה במשטרה נגד אסי ועדי בוזגלו

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 21:07

בני הזוג חזרו מחופשה מעבר לים, ונעצרו לבדיקה שגרתית במכס שהפכה במהרה למריבה קולנית שכללה צעקות, קללות ואיומים שהובילו להגשת תלונה במשטרה כנגדם. מה קרה שם? וואלה! סלבס מתחרקשת

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו. רפי דלויה
מי מתחרקש?!/רפי דלויה

חלק מהחוזרים מחו"ל בתחילת השבוע אולי זכו לצפות בדרמה ששהתרחשה בעמדת המכס שבשדה התעופה, שבה לקחו חלק כוכבי הריאלטי אסי ועדי בוזגלו שניהלו מריבה קולנית מאוד עם עובדת המכס, שלבסוף אף הובילה להגשת תלונה במשטרה כנגדם.

על פי הפרסום היום (ה') של העיתונאי ערן סויסה, השניים חזרו כאמור מחופשה מחו"ל בתחילת השבוע, והתבקשו לעצור במכס לבדיקה שגרתית. במהלך הבדיקה נמצאה שקית ובתוכה תיק של מותג יוקרה שעליו התבקשו להציג קבלה. השניים הציגו את הקבלה ולאחר מכן הובהר להם כי עליהם לשלם מיסים וקנס כספי, מה שהוביל ככל הנראה למהומה שהתפתחה.

על פי הפרסום, בוזגלו טען כי מתנכלים לו בכל פעם שהוא עובר במכס. על אף שהובהר לו שמדובר בנוהל שגרתי ולא משהו אישי כלפיו, עדיין המצב הדרדר למריבה הקולנית. בתיעוד שפורסם נראו השניים מתווכחים עם עובדת המכס כשעדי צועקת לעברה: "למה את מחפשת לעשות בלאגן? אנשים חוזרים מטיסה, ואת מחפשת לעשות בלאגן, להתחרקש. שחררי, אל תכנסי לפינות שאת אחרי זה לא יודעת איך לצאת מהן".

משם המריבה הדרדרה אפילו יותר, במה שנשמע לכאורה כמו איומים מצדה של בוזגלו שצעקה על עובדת המכס: "תבדקי עם מי יש לך עסק. תקראי לזה איום, תבדקי אחרי זה שאת יוצאת מפה מה יקרה". בשלב הזה אסי ניסה להרגיע את אשתו ולהתריע בפניו שהם מצולמים, אך היא המשיכה בשלה וצעקה על העובדת: "טיפוס, קופה, את מחפשת לי, את מחפשת בלאגן? את מהילדות בבית ספר שקיבלו כאפות, איזה מאוסה, מחפשת לעשות, יאללה, גזגזי". בעקבות הדברים הוגשה כנגד השניים תלונה במשטרה בגין התנהגות פרועה במקום ציבורי, העלת עובד ציבור ואיומים.

וואלה! סלבס נעצרה פעם בשדה התעופה עם מטען חשוד, שהתברר לאחר מכן כ-20 קילו של טובלרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully