וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה כיוון? פאולה רוזנברג מפתיעה: "תודה בן גביר"

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 12:05

מגישת הטלוויזיה שלא חוששת להביע בפומבי את דעתה, עשתה זאת שוב - אבל הפעם, בדרך צינית במיוחד. "כל בן אדם ששמו קצת מופיע בתקשורת מפחד - כי חלק מהשיטה זה 'למען יראו וייראו'"

פאולה רוזנברג מותאם לבוקסה. אורן אור, באדיבות המצולמים
פאולה רוזנברג מותאם לבוקסה/באדיבות המצולמים, אורן אור

פאולה רוזנברג מעולם לא חששה להביע בפומבי את דעתה על שלל נושאים, ועל אף שעברה להתגורר בקפריסין עם בעלה ליאון - היא ממשיכה להגיד את דעתה גם על דברים שמתרחשים בישראל.

"תודה בן גביר", פתחה רוזנברג את דבריה בסרטון שהעלתה בסטורי לחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 78 אלף עוקבים, שפנה אל השר לביטחון לאומי. "זה סרטון תודה לבן גביר. כפי שרובכם ורובכן יודעות, אנחנו לא גרים בארץ כרגע, ועדיין מגיעים לארץ לעיתים מאוד קרובות, גם להפגנות וגם לפעילויות בהתנדבות. אני לא מתנצלת, פשוט זה מצחיק שאנשים אומרים 'ברחתם'. כן, אנשים שבורחים חוזרים כדי לעשות פעילויות", אמרה בציניות.

"בכל אופן, אני אישית כן מודה, והודיתי בזה גם פה כמה פעמים, אני כרגע בכל פעם יותר ויותר מפחדת", המשיכה בדבריה מגישת הטלוויזיה בת ה-47. "אנשים שאומרים את מה שהם חושבים וחושבות ולא מיישרים קו, נעצרים ונלקחים מהבית. אז כן, כשאני נוחתת בישראל, אני מפחדת. ואני חושבת שכל בן אדם שהשם שלו קצת מופיע בתקשורת מפחד, כי חלק מהשיטה זה 'למען יראו וייראו'".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתמר בן גביר. באדיבות דוברות השר,
מכניס לכושר. בן גביר/באדיבות דוברות השר

"בכל מקרה, כשאני קמה בבוקר ואני רואה את כל הכותרות האלה, אני מתפרקת מול העיניים ואומרת 'אלוהים', שום דבר לא עוזר - אז אני פשוט הולכת לחדר כושר להוציא את העצבים על ההליכון או באיזה שיעור משקולות", הוסיפה רוזנברג בסרקזם גדול.

לקינוח, היא סיימה את הווידאו בחיוך: "ותודה לבן גביר על שהוא עוזר לי להיכנס לכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully