וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולה רוזנברג נגד אמירותיו של ראש הממשלה: "לא אנושי ומנותק"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 10:35

המגישה לשעבר מעולם לא התביישה להביע את דעותייה, אך נראה שהיא הרגישה שנחצו כל הגבולות בעקבות אמירת ראש הממשלה על כך שהחטופים אמנם סובלים - אך עדיין לא מתים

רה"מ בנימין נתניהו פאולה רוזנברג. יונתן זינדל פלאש 90 / באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
רה"מ בנימין נתניהו פאולה רוזנברג/עיבוד תמונה, יונתן זינדל פלאש 90 / באדיבות המצולמים

היה קשה שלא להזעזע מאמירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שפורסם אתמול (שלישי): "החטופים סובלים, אבל לא מתים". הגולשים ברשתות החברתיות נחרדו ויצאו בביקורות נוקבות על ההפקרות המתמשכת שהחטופים והחטופים חווים כל יום, עוד מבוקר השבעה באוקטובר.

גם מגישת הטלוויזיה לשעבר פאולה רוזנברג תקפה את האמירה הקשה: "נכון, זה משפט הזוי שלא הייתי מעלה על דעתי שאדם שפוי יעז לומר, עזבו ראש ממשלה, סתם בנאדם רגיל", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש.

"השאלה המטרידה לא פחות היא למה אף אחד ממקורביו, עשרות ומאות אנשים, אף אחד לא קם ואומר לו: 'הפעם זה היה מוגזם, אדוני ראש הממשלה, בכל הכבוד, נשים נאנסות וגברים עוברים התעללות ושבויים כן מתים!'".

הפוסט של פאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של פאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

"אין צדיקה או צדיק שהמצפון שורף לו וימליץ לו בעדינות וברגישות, שאולי כדאי להתנצל או להגיד שלא הובנת, או שהמשפט הוצא מהקשרו? משהו? אפילו חרטוט, העיקר שנקבל סימן כלשהו שנשארה טיפת הבנה, שיש גבול למידת העיוות שאפשר לעשות למציאות, למידת חוסר החמלה שאפשר לבטא, בטח כשאתה ראש-ממשלה.

אין אפילו מישהו אחד עם קצת תעוזה או קצת עמוד שדרה? אחד?! בין כל היועצים, השרים, חברי הכנסת, אנשי התקשורת שבקשר איתו, משפחתו, חבריו. מישהו אחד שיהיה חבר אמת ויגיד לו שהמשפט הזה משקף אמות מידה מוסריות לא אנושיות וניתוק מהמציאות? אחד?! רק אחד!", חתמה והתחננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully