וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק העולם, גם פאולה רוזנברג נגד הפעולה ברפיח: ממשלה מופקרת

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 9:22

המגישה לשעבר פאולה רוזנברג עלתה על גל הגינויים בעקבות תקיפות צה"ל ברפיח: "תוצאה של אינטרסים פוליטיים. כרטיס כניסה לרשימת המדינות המוחרמות בעולם"

פאולה וליאון. קשת 12, צילום מסך
פאולה וליאון/צילום מסך, קשת 12

הרשתות החברתיות לא הפסיקו לגעוש בשני הלילות האחרונים בעקבות תקפית צה"ל במחנה הפליטים רפיח וגם פאולה רוזנברג התקשתה להישאר אדישה למתרחש בעזה: "מי שלא מבין בבוקר הזה, שהתמונות מרפיח לא מקדמות ניצחון מוחלט ולא מקדמות ניצחון בכלל", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"מי שלא מבינה שהתמונות מרפיח הן כרטיס כניסה לרשימת המדינות המוחרמות בעולם. מי שלא מבינים שהתמונות מרפיח ידלדלו את הכיס ויפגעו בפרנסה, יסכנו את הביטחון האישי של כל מי שקשור לישראל יפגעו בעתיד ילדינו".

"מי שלא מבינות שהתמונות מרפיח לא מקדמות את החזרת החטופים - להיפך, הן משרתות את אלו שדוגלים בהמשך הפקרת השבויות והשבויים. מי שלא מבין שהתמונות ברפיח הן תוצאה של אינטרסים פוליטיים ולא של הגנה על אזרחי מדינת ישראל".

"מי שלא מבינה שהתמונות מרפיח הן עוד צעד בדרך לתהום, ולהגשמת חזון מלחמת גוג ומגוג שעליו מפנטזים המשיחיים הפנאטים. מי שלא מבינים שהתמונות מרפיח משרתות את המשך השלטון של הממשלה המופקרת בתולדות ישראל. מי שלא מבינות שהתעלמות מהתמונות מרפיח זה וויתור על היותנו האנשים הערכיים שאנחנו רוצים להיות".

הפוסט של פאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של פאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

"מי שלא מבין שאדישות כלפי התמונות מרפיח הופכת אותו לאדם מנותק רגשית. מי שלא מבינים שחוסר יחס לתמונות מרפיח הופכת אותנו להורים חסרי אחריות כלפי הילדים שאנחנו מגדלים במקום הזה. מי שלא מבינות שהתמונות מרפיח הן הפקרה על מלא של החיים ושל הנפש של החיילים שנלחמים שם".

"מי שלא מבינה את כל זה - לא תוכל לטעון שהיא לא ידעה, שלא היה לה מה לעשות. אי-ידיעה אינה פוטרת מאחריות, אין לנו את הפריבילגיה לא לדעת. המינימום של המינימום שכל אדם עם לב ושכל, וחשיבה הגיונית צריך לעשות היום בבוקר זה להזדעזע. מי שלא מזדעזע - משתף פעולה", חתמה והאשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully