וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולה רוזנברג על החלטת בג"ץ: "לא אבדה התקווה למדינה ליברלית"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 13:24

החלטת בית המשפט הגבוה לצדק הסעירה את המדינה ושינתה את הסטטוס קוו. מי שבירכה על השינוי היא פאולה רוזנברג, ששמחה למשמע החדשות

פאולה רוזנברג. אור אורן, באדיבות המצולמים
פאולה רוזנברג/באדיבות המצולמים, אור אורן
הפוסט של פאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של פאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

כבר שנים ארוכות שסוגיית חוק הגיוס מעסיקה את אזרחי מדינת ישראל כולה, אך בימים אלה, כשדנים על הארכת שירות החובה לחיילי הסדיר, תשומת הלב לתלמידי הישיבות שמקבלים פטור או דחיית גיוס עלתה. היום (ג') נפסק בבג"ץ שעל תלמידי הישיבות להתגייס לשירות בצבא ההגנה למדינת ישראל ושיש לשלול תקציבים מהסרבנים.

בתגובה לשינוי המשמעותי, המגישה לשעבר פאולה רוזנברג העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט שמח במיוחד: "שלושה דברים שאני אוהבת בידיעה אחת: תמר אלמוג", הרימה לכתבת והמשיכה: "מעריכה את היושרה והמקצוענות שלה כבר עשורים, מאז מהמפגש הראשון בפקולטה למשפטים".

"2. הפרדת רשויות, את עדיין כאן! שופטי בג"צ מוכיחים שעוד לא אבדה תקוותנו להמשך קיומה של מדינה דמוקרטית ליברלית. 3. צדק חברתי בפעולה. משמח ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי -המשפט בישראל".

"ועכשיו נחכה לתגובת הרשות המבצעת המתוקה שלנו שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה ולתגובות הרשות המחוקקת הקסומה (הכנסת), שחלק גדול מחבריה שכחו שהם לא הביץ'' של הממשלה (המבצעת). יש שופטות ושפטים בירושלים! בינתיים. מה לדעתכם יקרה עכשיו?", חתמה בשאלה לעוקביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully