וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיין של סנדרה רינגלר נפצע בעזה: "המוקש התפוצץ"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 13:26

יואב, בן אחיה של הסטייליסטית המפורסמת, נפצע קל באירוע שבו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל: "אני עדיין בהלם, הוא ניצל בנס - הוא תפקד כמו גבר ששומר על המולדת שלו". היא פנתה למשפחות ההרוגים: "כואבים את כאבן"

סנדרה רינגלר. יריב פיין וגיא כושי,
"הוא גיבור". רינגלר/יריב פיין וגיא כושי

הסטייליסטית ומגישת הטלוויזיה סנדרה רינגלר חשפה אמש (שבת) כי אחיינה נפצע באורח קל באירוע ברצועת עזה שבו נהרג ניתאי מטודי, בנה של כוכבת "האח הגדול" לרה מטודי.

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 143 אלף עוקבים, היא פרסמה תמונה של יואב, הבן של אחיה הבכור דייב, ממיטת חוליו בבית החולים. "תודה לאל, ליואבי שלנו הייתה השגחה עליונה", כתבה בתחילת דבריה. "אני עדיין בהלם, כולנו. יואב ניצל בנס. הוא נשא עליו את תיק הגב שהציל אותו למעשה מהמוקש שהתפוצץ. התיק התמלא רסיסים, ויואב נפצע קל בכתף ועזר לטפל בפצועים היותר קשים. הוא שם חוסם עורקים לחייל לידו - תפקד כמו גדול, כמו מלך, כמו גיבור. כמו גבר ששומר על המולדת שלו".

רינגלר בת ה-53 סיפרה כי מאז 7 באוקטובר, יואב נלחם בעזה: "אני רק מתפללת לשובו הביתה בשלום, לאחיין החתיך שלי, שאף פעם לא מוריד את החיוך המאיר מפניו. לצערנו, במסגרת אותו אירוע נפל אחד החברים של יואב מהפלוגה", וצירפה קישור לאתר דובר צה"ל, שבו נמסר על מותו של רס"ל (במיל') אביתר עטואר - והוסיפה כי "אנו משתתפים בצער משפחתו של אביתר עטואר ומאחלים לחברים הפצועים החלמה מהירה".

יואב, האחיין של סנדרה רינגלר שנפצע בעזה, בבית החולים. צילום מסך מתוך אינסטגרם - andra_ringler, צילום מסך
"שהחיוך שלך יחזור לפניך". יואב רינגלר/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - andra_ringler

בהמשך הפוסט, שאליו צירפה רינגלר תמונות נוספות שלה עם אחיינה, היא כתבה: "מאחלת לך, יואבי שלנו, שתצליח להתגבר על הטראומה והאובדן, ושהחיוך המיוחד שלך, שמאיר כל חלל ביופי, שמחה, אור וחיים, יחזור לפניך במהרה".

בסיום הפוסט, כתבה רינגלר: "זו המציאות שלנו, אלו החיילים הגיבורים שלנו. הלוואי ולא נדע עוד קורבנות. שאלוהים ישמור על חיילינו, ששומרים על זכות קיומנו בארץ מולדתנו". לסיום, היא התייחסה גם למותם של שני חברים נוספים של יואב, וכתבה כי "אנו כואבים את כאב המשפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully