וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שביקשה צו הרחקה, סנדרה רינגלר מגיבה לאורלי וינרמן: "אדם עקום"

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 12:05

בתחילת שנות ה-2000 אין אירוע תקשורתי בו הן לא היו צמודות, אך מאז עבר בין אורלי וינרמן וסנדרה רינגלר חתול שחור. אחרי שהגישה וינרמן בקשה לצו הרחקה מחברתה - רינגלר החליטה להגיב

סנדרה רינגלר מגיבה לאורלי וינרמן/קשת 12

בימים אלה שחקנית העבר אורלי וינרמן מתגוררת בירושלים כשהיא קוראת לעצמה שירה ולא מזדהה בשמה המקורי, וזאת אחרי שהיא הייתה לאחת הכוכבות הגדולות בארץ וכיכבה על כל מגזין אפשרי. בשבוע שעבר וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שוינרמן ביקשה להוציא צו הרחקה ממי שהיו חברותיה הטובות ביותר- סנדרה רינגלר ודורית בר-אור.

הבקשה המדוברת כמובן נדחתה וחד משמעית אפשר להבין למה אחרי קריאת הפרוטוקולים.

"קודם כל זו תקופה כבר של לפחות עשור שבן אדם הולך ומאבד קשר למציאות, וכל ניסיון לנסות להחזיר אותו... איך אני אגיד לך את זה? זה בן אדם שחושב שכל העולם עקום חוץ ממנו ואי אפשר להגיע אליה". אמרה היום (שישי) רינגלר לאבי קקון בתוכניתו "כמעט שבת שלום" בקשת 12.

"היו לנו מפגשים בשנים האחרונות, שניסינו לדבר איתה ולפנק אותה, ולעזור לה בכל דבר אפשרי. גם יש גבול בכמה אתה יכול לברך ולצאת מקולל".

אורלי וינרמן סנדרה רינגלר. ראובן שניידר / ניר פקין, עיבוד תמונה
אורלי וינרמן סנדרה רינגלר/עיבוד תמונה, ראובן שניידר / ניר פקין

"שוב, אני לא מאשימה אותה, אני מלאת חמלה, אבל בסוף אתה מתייאש. זה תהליך מאוד ארוך. כואב לי על המשפחה שלה, גדלנו באותה שכונה, היא ילדה טובה מבית טוב. אבל היא כבר לא ילדה. הלוואי שיקרה נס, אמן", חתמה רינגלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully