וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אורלי וינרמן ביקשה צו הרחקה מסנדרה רינגלר ודורית בר אור

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 15:27

השחקנית לשעבר ומי שכיכבה במדורי הרכילות, נמצאת בימים אלו מתחת לרדאר בירושלים ולפי פרסומים גם משתמשת בשם בדוי. כעת נודע שהיא פנתה לבית המשפט כדי להרחיק את החברות הטובות

אורלי וינרמן. ראובן שניידר
אורלי וינרמן/ראובן שניידר
יומולדת סנדרה. ניר פקין
יומולדת סנדרה/ניר פקין
סנדרה רינגלר איגי. ניר פקין
סנדרה רינגלר איגי/ניר פקין

לפני עשרים שנה אין מצב שלא הייתם נתקלים בסנדרה רינגלר צמודה לשחקנית לשעבר אורלי וינרמן במסיבות או באירועים הכי שווים בארץ - וגם מחוצה לה. גם חברתה הטובה לסדרה שמש, המעצבת דורית בר אור היתה שם ונכללה בחבורה היפה והאמיצה.

מאז עברו הרבה מים בנהר. רינגלר ובר אור התחתנו, הקימו משפחה ואילו וינרמן עברה לחיות בחו"ל ועל פי שמועות גם הייתה בת הזוג של בנו של מועמר קדאפי.

על פי פרסומה של העיתונאית לילך מרקוביץ, וינרמן חזרה לארץ, חיה בירושלים תחת שם בדוי וכבר לא לוקחת חלק בחיי הזוהר - בלשון המעטה.

כעת הגיע לוואלה סלבס כי וינרמן עצמה פנתה לבית המשפט כדי להוציא צו הרחקה משתי החברות הטובות לשעבר ועוד חברה נוספת, בטענה שאולי אחת מהן התראיינה בעילום שם וסיפקה מידע אודותיה. לאחר שהביאה את הסיבות לבקשת הצו, השופטת פסקה כי אין סיבה להוציא נגדן צו הרחקה.

הציטוטים הבולטים מפרוטוקול הבקשה של השחקנית לשעבר הם:

"(הן) עבדו עבודה מאוד מאוד פלילית לא מוסרית, אולי אותם ארגונים לא עדכנו אותן שזה לא מוסרי, לא מצאו באף הנהלה אחרת בעולם, זה מהפרימדיה מהבונים החופשיים לא, מצאו מי שתעשה עבודה כזו מטונפת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרוטוקול הבקשה של אורלי וינרמן. מערכת וואלה, מערכת וואלה
פרוטוקול הבקשה של אורלי וינרמן/מערכת וואלה, מערכת וואלה
פרוטוקול הבקשה של אורלי וינרמן. מערכת וואלה, מערכת וואלה
פרוטוקול הבקשה של אורלי וינרמן/מערכת וואלה, מערכת וואלה

"ב"שמש" היא (דורית בר אור) הייתה שתי עונות, כל הסדרה 6 עונות, הסיבה שהכניסו אותה לשם הייתה ברורה כיום כי היו כוונות שניסו ללכלך את שמי ולא הוזכר אף אדם, אפילו לא בית ההפקות או על הסט של המקום עצמו. היא נידבה פרטים האמת שממש לא כאלה נוראים אבל הכתבה עצמה הייתה בצבע מאוד מגעיל ומכוער, אני מדברת שהגשתי את התביעה אבל לא יכולתי להמשך להגיש אותה כי לא הייתי בארץ".

"לשאלת בית המשפט איך אני יודעת שזה הן אני משיבה שהביאו אותי לתל אביב ומשם למקום למקום שמישהו מסוים בן של חברים של ראש מוסד בארץ לשעבר שרצו לאשר לי ביום שהוספתי אותה כמשיבה את על הדבר, זה אמת לאמיתה. היא עבדה שנים, בזמנו סיפרה לי שהיה לה חבר או דילר של אומנות הוא היה חבר של הבן הזה וככה היא נכנסה. היא סיפרה לי שכלבים אנסו אותה. הייתה לי חטיפה מאוד אלימה לפני 4 שנים. היא הזמינה אותי לבית וזרקה משהו על זה שהשפיות שלה לא בקו השפיות", לשון הפרוטוקול.

מסנדרה ודורית לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully