וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה חדיד הפיצה פייק ניוז על המלחמה בעזה - ונחסמה

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 10:01

הדוגמנית ושונאת ישראל בלה חדיד למדה משאר בני המשפחה שלה והפציה פייק ניוז נגד ישראל של תמונות עם ילדים "עזתיים", שהתגלו בכלל כילדים מסוריה. וואלה סלבס שקרנית

בלה חדיד. X, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מחבלה חדיד?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, X
הפוסט של בלה חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של בלה חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

כבר הספקנו לראות את משפחתה של הדוגמנית בלה חדיד מפיצים פייק ניוז מעבר למסרים המסיתים והרגילים שהם מפרסמים נגד מדינת ישראל ואזרחיה. אם מדובר היה באביה, מוחמד חדיד, שהשווה בין ישראלים לנאצים, או אחותה ג'יג'י חדיד שטענה: "ישראל היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה", מי מספר לה?

אך הפעם זאת הייתה בלה עצמה שדאגה להראות שקרים לעולם כדי להעמיק את האנטישמיות שגם ככה גואה בימים אלה ברחבי העולם. חדיד פרסמה תמונות של ילדים בסוריה, ששעברו דברים נוראייים תחת משטרו של אסד - אך טענה שהתמונות הן ילדים בעזה.

"חושבת על עזה", כתבה בתיאור הפוסט. שירות בדיקת העובדות "Check Your Fact", שנמצא בשימושה של META ושל אינסטגרם, מצא כי התמונה היא של ילדים פלסטינים במחנה מקלט בסוריה - מלפני תחילת מלחמת ישראל-עזה.

כזכור, אבו-חדיד לא רק השווה בין ישראל לנאצים, אלא הגדיל לעשות ותקף מילולית את חבר הקונגרס הדמוקרטי ריצ'י טורס יותר מפעם אחת: "אתה יותר גרוע מהעכברושים בביוב של ניו יורק, יש להם מוח גדול יותר ממך", נכתב באחת ההודעות היותר עדינות שקיבל טורס.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully