וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד חדיד התנצל אחרי שתקף חבר קונגרס שתומך בישראל

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 15:56

אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, איש העסקים מוחמד חדיד, שלח הודעות גזעניות לחבר הקונגרס הדמוקרטי אפרו-אמריקאי-היספני ריצ'י טורס שתקף בחזרה עד שקיבל את ההתנצלות שמגיעה לו

מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. Getty Images, עיבוד תמונה
שונאי ישראל. בלה, מוחמד וג'יג'י חדיד/עיבוד תמונה, Getty Images

איש העסקים ואביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד, מוחמד חדיד, תקף בחודשים האחרונים את חבר הקונגרס הדמוקרטי ריצ'י טורס, לא פעם. התקיפה נעשתה בהודעות גזעניות והומופוביות בגלל התמיכה שלו במדינת ישראל

על פי הפרסום ב "New York Post" איש העסקים כתב לחבר הקונגרס באינסטגרם: "אתה יותר גרוע מהעכברושים בביוב של ניו יורק, יש להם מוח גדול יותר ממך", והוסיף: "אולי תמצא עבודה בתור סלקטור בבר גייז, עבד של לבנים. תוודא שאתה מתלבש כמו הקו-קלאס-קלאן כדי להסתיר את הפנים האפורות המכוערות שלך", אולי זה שבן אל תבורי הדליף את המספרים של משפחת חדיד לא היה כל כך נורא בהתחשב במעשים של מוחמד.

אחרי הפרסום אמר חבר הקונגרס לעיתון כי הבורות לא תשתיק או תרתיע אותו: "בין אם הוא עשה לי דה-הומניזציה כשאמר שאני גרוע יותר מעכברוש, ובין אם הוא אמר לי להסתיר את הפנים שלי ולהתלבש כמו הקו-קאלס-קלאן, חדיד הטיח בי כמעט כל עלבון אפשרי חוץ ממילת ה-N. העובדה שהוא חש כל כך בנוח לעשות לי דמוניזציה חושפת את האמת הטרגית לגבי הפוליטיקה שלנו: אם אתה לא לבן ובעד ישראל אתה טרף קל לגזענים".

מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. GettyImages
איכסה/GettyImages

חדיד האב חזר עם הזנב בין הרגליים, כמו שמגיע לו והתנצל: "ני צריך להתנצל, לא בכלל הכעס שאני מרגיש אלא בגלל המילים שהשתמשתי בהן כדי להביע את הכעס הזה", הוא כתב. "התכוונתי להביע עד כמה טורס משמש את ישראל".

"השתמשתי במילים לא נכונות כדי לבטא את הכעס הזה, אבל הכעס מוצדק. ישראל לא רק מתעללת באנשים שחורים וחומרים, אלא גם עושה פינק-וושינג לזוועות שהיא מבצעת. ההרגשה שלי נמצאת בשיא אחרי 76 שנה שבהן הייתי פליט מהמדינה שבה אני ואבותיי נולדנו וצפינו ברצח עם", לא נשמע שהוא באמת למד את הלקח.

כזכור, זאת ממש לא הפעם הראשונה שמוחמד מכפיש את שמה של ישראל ואת תומכי המדינה. בעבר, הוא אפילו השווה את מדינת ישראל לנאצים בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו ואז מחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully