וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד של אבא: אליקו העלה תמונה ראשונה עם הבן שלו ושל לירז

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 9:04

אחרי סערת הלידה בלייב, הפרידה המפתיעה, חילופי האשמות והפיוס, נראה ששדרן הרדיו ואשתו הצליחו להנמיך את הלהבות. השדרן העלה תמונה ראשונה עם בנו הקטן ואם אתם תוהים למי הוא דומה, אתם הולכים להיות מופתעים. וואלה! סלבס נשמה טהורה

אליקו/אינסטגרם

השנה עוד לא קרובה לסיום, אבל כבר אין לנו ספק מי יזכה בסופה בתואר "הזוג הסוער של השנה". מדובר כמובן בשדרן הרדיו אליקו ובת הזוג שלו לירז, שבתוך זמן קצר הספיקו לעבור את כל קשת מערכת היחסים, עם אירוסין, הריון, לידה בשידור חי, פרידה מפתיעה, חילופי האשמות קשים וספק קאמבק או ניסיון לשקם את היחסים. כעת השדרן שוב מפתיע, אחרי שהעלה בשעת לילה מאוחרת סלפי ראשון עם בנו הקטן.

כזכור, בחודש פברואר האחרון השניים קיבלו לעולם את בנם ג'ון, שנולד בלידה ששודרה בשידור חי לעיני לא פחות מ-25 אלף צופים. אתמול (רביעי) העלה השדרן סטורי לעמוד האינסטגרם שלו עם סלפי ראשון שלו ושל הבן הקטן עם ציטוט מתוך שירו של הזמר מוקי: "ילד של אבא, רואה בך אותי, את הילד שהייתי בעצמי וכל מה שקורה לך מרגיש כאילו לי, ללמוד שוב מחדש מה אני ומי". עוד הוסיף: "ג'ון יפה שלי ברוך הבא, אבא אוהב אותך יותר מהיקום. כשמך כן אתה, ג'ון נשמה".

אליקו בסלפי ראשון עם בנו ג'ון. אינסטגרם, צילום מסך
קארה עדיין אין לו/צילום מסך, אינסטגרם

ואם אתם תוהים למי הילד דומה, ומנסים לנחש אם גם אתם תצליחו לראות את פרצופו של אליקו בזה של בנו הקטן, צר לנו לאכזב- כמיטב המסורת השדרן דאג לכסות את פניו של התינוק עם אימוג'י ענק שמסתיר כל רמז לאיך הוא נראה. אבל היי, דבר אחד בטוח, קארה עדיין אין לו.

האם הטרייה טרם העלתה תמונה בעצמה ולא כל כך בטוח שהיא תעשה זאת בקרוב, אחרי שהשבוע היא העלימה את חשבון האינסטגרם שלה וכעת נותר לראות אם היא תשיב אותו בקרוב.

וואלה! סלבס מדרגת תמונות של ילדים לפי האימוג'י שההורים בוחרים לשים להם על הפנים.

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully