וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד מפתיע: לא תאמינו מה עשתה לירז של אליקו

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 17:30

אחרי שחשפנו לכם את הפרידה של ההוריים הטריים שדרן הרדיו אליקו ואם בנו לירז ארז, שבועיים אחרי הלידה המתוקשרת, נראה שאין רגע דל בדל. וואלה! סלבס עיקבית

קרע - אליקו ולירז ארז. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
יחזרו יום אחד?/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

הרבה עבר מאז שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה על הפרידה של שדרן הרדיו אליקו ואם בנו, לירז ארז, שהצליחו להרעיד את כל הביצה. אחרי הפרדת הכוחות, לירז עברה לגור יחד עם אמה ועם ג'ון הקטן. מאז האם הטרייה והבייבי המתוק נצפו כבר מספר פעמיים בפפראצי, למרות שיצאו תמונות של שני ההורים יחד והיו דיבורים על חזרה אחד לשנייה, קאמבק לא היה.

אם במקרה דאגתם לשלומה של לירז, ניסיתם לחפש אותה באינסטגרם בו כיכבה בשנה האחרונה ולא הצלחתם למצוא את המשתמש שלה, אז חשוב שתדעו שזה בגלל שהיא מחקה את האינסטגרם ולא כי היא חסמה אתכם. כך או אך אין צורך להיות דרמטיים, אנחנו מהמרים שמהר מאד היא תשוב אליו ואנחנו נשוב לעקוב אחר התפתחויות.

בפעם האחרונה ששמענו מהשניים היה להם מסר מאוד ברור: "אני יודע שכולם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד, אני שומר על שתיקה ויש לזה סיבה. יש לי הרבה מה לספר, אבל אני בוחר שלא. מפאת כבוד לאהבה שלי ולג'ון הנסיך רק אגיד דבר אחד: שיהיה ברור לכולם מה שפורסם אודות הפרידה הוא לא נכון ושקרי".

אליקו לירז ארז. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
מזמנים יפים יותר/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

אליקו המשיך והסביר את עצמו: "לא שהתקשורת אשמה חס ושלום. "המקורבים סיפרו", אני מכיר את זה מצוין, מקורבים שמספרים סיפור הפוך מהאמת. אז בקשה קטנה לי לכל מי ששופט או בוחר צד: אין שום צד. אני ולירז באותו הצד, כן הצד של האהבה. לירז אני אוהב אותך בדיוק כפי שאת אוהבת אותי. ג'ון שלנו זכה בהורים אמיצים לכל החיים, אז לפני שבת אאחל לכולם תמיד שנהיה דל בדל".

וואלה! סלבס התחילה להסתובב עם עגלה כדי לסחוב את האוכל שלה למשך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully