וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליקו שובר שתיקה אחרי הסערה: "יש לי הרבה מה לספר"

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 14:32

שדרן הרדיו החליט להתייחס לראשונה לפרידה מלירז ארז, פחות מחודש לאחר שילדה את בנם הבכור בלייב באינסטגרם: "מקורבים שמספרים סיפור הפוך מהאמת, אני ולירז באותו הצד". וואלה! סלבס עונג שבת

קרע - אליקו ולירז ארז. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
ביי, שלום תודה/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

בין אם יצא לכם לשמוע את זה במשרד או דרך הרשתות החברתיות, אין סיכוי שלא נתקלתם בזוגיות של שדרן הרדיו אליקו בן ה-47 ואם בנו, לירז ארז בת ה- 19. השניים נפרדו ממש לאחרונה, לא הרבה אחרי הברית של העולל ששמו הנבחר הוא ג'ון.

אמש (ד') הייתה התפתחות לא פחות ממפתיעה אחרי שלירז העלתה לסטורי מסר בו היא משתפת שהשניים בחרו לעבוד יחד: "נסדר את כל המחלוקות בינינו יחד ובטח לא בבתי משפט! האהבה שלנו ענקית ומהיום הראשון הייתה פיצוץ ומפה אנחנו נחליט מה אנחנו עושים הלאה".

עכשיו תורו של אליקו להגיב וגם הוא העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו: "אני יודע שכולם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד, אני שומר על שתיקה ויש לזה סיבה. יש לי הרבה מה לספר, אבל אני בוחר שלא. מפאת כבוד לאהבה שלי ולג'ון הנסיך רק אגיד דבר אחד: שיהיה ברור לכולם מה שפורסם אודות הפרידה הוא לא נכון ושקרי".

אליקו מגיב לדרמה. אינסטגרם, צילום מסך
שקרים ועוד שקרים/צילום מסך, אינסטגרם

שדרן הרדיו המשיך והבהיר: "לא שהתקשורת אשמה חס ושלום. "המקורבים סיפרו", אני מכיר את זה מצוין, מקורבים שמספרים סיפור הפוך מהאמת. אז בקשה קטנה לי לכל מי ששופט או בוחר צד: אין שום צד. אני ולירז באותו הצד, כן הצד של האהבה. לירז אני אוהב אותך בדיוק כפי שאת אוהבת אותי. ג'ון שלנו זכה בהורים אמיצים לכל החיים, אז לפני שבת אאחל לכולם תמיד שנהיה דל בדל" וחתם במילים: "מי יכול בכלל להבין את מה שיש לנו בלב? אפילו באגדות אין אהבה כזאת".

וואלה! סלבס חזרה לאקס כי הוא הבטיח לה אספקת סמבוסק לכל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully