וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהבת אותך אלי": התפתחות מפתיעה בסכסוך של אליקו ולירז

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 16:14

קשה לעמוד בקצב ההתפתחויות בסכסוך הסופר מתוקשר בין שדרן הרדיו ובת זוגו בת ה-19, לירז. אחרי הפרידה המפתיעה ושמועות על בית משפט - הגיע סטורי אוהב של לירז עם מסר לעוקבים. סיכוי לקאמבק? וואלה! סלבס מתנשפת קשות

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
לא הבנו. יהיה פה קאמבק?/צילום מסך, אינסטגרם

רק היום דיווחנו לכם על התגלגלות (או התרסקות) העניינים בין שדרן הרדיו אליקו לבת זוגו ואם בנו, לירז. וכמובן, שאין רגע דל (בדל) בחייהם של האקסים הטריים. מאז שסיפרנו לכם ראשונים על כך שלירז עזבה את ביתם המשותף, כל חמש דקות יש התפתחות ואנחנו? משתדלים לעמוד בקצב.

כאמור, הבוקר נודע כי לירז פנתה לעורכת דין שתטפל בענייני המחלוקת המדוברת בין השניים, כשבאמצע עומד בייבי ג'ון בחודש הראשון לחייו. אליקו מצידו שכר גם הוא הגנה משפטית ולקחת עורכת דין שתטפל בענייניו. כעת, לירז מנסה להרגיע את השיח הבוער על הזוג שכבר שבועות רץ ברשתות החברתיות והעלתה סטורי הבהרה, פלאס תמונה של השניים ברקע.

"בימים האחרונים יש אינסוף של שמועות ואין סוף של דיבורים סביבי וסביב האבא של הבן שלי", פותחת לירז את המונולוג בסטורי. "אני רוצה להבהיר שלא רבנו ובטח לא סביב צ'קים, שלא היו שום צעקות בינו לבין אמא שלי וכל מי שרציתי שגיע לברית הגיע", מוסיפה.

לירז ואליקו מבהירים את שמועת הסכסוך. מסך אינסטגרם לירז ארז, צילום מסך
חברים אנחנו לא עומדים בקצב/צילום מסך, מסך אינסטגרם לירז ארז

בעניין הקשר שבינו לבינה והסאגה המשפטית הוסיפה והכל הולך להסתדר ביניהם וככל הנראה (נכון לעכשיו, נראה מחר איך הם קמים) רחוק מבתי המשפט. "החלטנו שאנחנו נסדר את כל המחלוקות בינינו יחד ובטח לא בבתי משפט!!! האהבה שלנו ענקית ומהיום הראשון הייתה פיצוץ ומפה אנחנו נחליט מה אנחנו עושים הלאה. טובת הילד תמיד במקום הראשון", משתפת לירז ומסיימת במסר אוהב שגורמת לתהות (ואולי קצת לדאוג) - האם יהיה פה קאמבק?

הסטורי המפתיע נסגר במסר לשדרן, אהובה לשעבר ואב בנה: "אני אוהבת אותך אלי וגם אם נפרדות דרכנו אתה האבא של הבן שלי ותמיד תהיה חלק מחיי. בבקשה מכולם תניחו לנו, תנו לנו אוויר".

וואלה! סלבס מתחמקת מאקסים, ביצה סרוחה לנצח תישאר סרוחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully