וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בפתח? לירז ואליקו בדרך לבית משפט

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 15:02

הפרידה של שדרן הרדיו ובת זוגו הצליחה להפתיע את כולנו, רגע לאחר לידת בייבי ג'ון, בנם המשותף. עכשיו נראה שהמחלוקת רחוקה מלהסתיים והיא כנראה תיגמר בבית משפט - יוביל לקאמבק או מלחמה שאין ממנה דרך חזרה? וואלה! סלבס חד הורית

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
עצוב, אבל זה הזמן להראות שרירים?/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שהקרייסס אותו חשפנו לכם ראשונים כאן בוואלה! סלבס לפני שבוע מסרב להסתיים והסיפור בין האקסים וההורים הטריים אליקו ולירז ממש לא עומד להיגמר בקרוב - זו רק ההתחלה. כזכור, דיווחנו כי השניים שהביאו את בנם המשותף בשידור לייב בעמוד האינסטגרם של שדרן הרדיו הידוע, עוברים משבר ביחסים - דבר שהמשיך בכך שלירז חזרה לבית הוריה יחד עם בייבי ג'ון.

כעת נראה שהאירוע מסלים ומגיע למחוזות חדשים -בתי משפט. האמא הטריה, לירז בת ה-19 הצטיידה בעורכת דין מטעמה. אשת המקצוע שנכנסה לתמונה שלחה לאקס אליקו מכתב בו נכתב כי נאסר עליו להתראיין בנושא הקשורים אליה בתקשורת, כך סיפר לראשונה ערן סויסה. זאת לאחר שהשדרן החליט בשידור אמש להבטיח למאזיניו שידור לייב נוסף בו יספר פרטים חדשים על מערכת היחסים שלו עם אם בנו, לירז.

לוואלה! סלבס נודע שגם אליקו החליט לפעול ולקחת על עצמו הגנה משלו והצטייד בעורכת דין בשם מאיה. הצעד הזה רק ממשיך להוכיח וקובע כי כנראה שהמלחמה בין השניים רחוקה מלהסתיים, להפך היא רק החלה על פי מקורבים לשניים.

וואלה! סלבס מוכנה להגיע עד לבית המשפט העליון, רק שלא ייסגרו את השווארמה הקרובה לבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully