וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הסרטון של קייט מידלטון סומן על ידי סוכנות התמונות?

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 13:58

הסערות סביב משפחת המלוכה הבריטית לא פוסקות לרגע. אחרי שתמונות עבר של בית המלוכה סומנו ככאלה שעברו עריכה, כעת גם הסרטון בו הודיעה הנסיכה קייט מידלטון כי אובחנה בסרטן, זוכה לסימון מיוחד על ידי אחת מסוכניות המדיה הגדולות בעולם. מה הסיבה? וואלה סלבס עין עצלה

קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן והיא עוברת טיפולי כימותרפיה. 22 במרץ 2024/רויטרס

אם לרגע היה נדמה לכולנו שמשפחת המלוכה תזכה סוף סוף לקצת שקט אחרי חודשיים סוערים במיוחד, מסתבר שהחגיגה סביבם עדיין לא הסתיימה. אחרי החשדות לגבי זיוף התמונות של בני המשפחה המלכותית וסימון חלק מהן כערוכות על ידי סוכניות התמונות, כעת גם הסרטון בו הודיעה הנסיכה קייט מידלטון שחלתה סרטן מסומן על ידי סוכנות המדיה מהגדולות בעולם.

סוכנות המדיה הידועה Getty Images סימנה לאחרונה את סרטון ההודעה של מידלטון על כך שהיא אובחנה כחולה בסרטן ככזה ש"ייתכן שלא יעמוד בסטנדרטים שלה". בהערת העורך שפורסמה לצד הסרטון נכתב: "הסרטון הזה סופק על ידי ארגון צד שליש וייתכן שלא יעמוד במדיניות העריכה של Getty Images".

הסיבה להערת העורך לא חריגה במיוחד, ועל פי גורם בסוכנות המדיה מדובר ב"הערת עורכים סטנדרטית לשיתוף תוכן המסופק על ידי ארגוני צד שלישי", זאת אחרי שארמון קנזינגטון הודיעו בעצמם כי מי שצילמו את הסרטון היו אולפני BBC, והוא צולם יומיים לפני הפרסום שלו.

קייט מידלטון, דצמבר 2023. Chris Jackson, GettyImages
קייט מידלטון, דצמבר 2023/GettyImages, Chris Jackson

כזכור, בחודש מרץ האחרון מידלטון חשפה בסרטון שפורסם כי אובחנה במחלת הסרטן ועל פי המלצת הצוות הרפואי שלה היא עוברת טיפולי כימותרפייה מונעים: "בינואר עברתי ניתוח בטן גדול בלונדון ובאותה עת חשבו שהמצב שלי אינו סרטני. הניתוח הצליח. עם זאת, בדיקות לאחר הניתוח גילו כי היו סרטן. לכן הצוות הרפואי שלי יעץ לי לעבור קורס של כימותרפיה מונעת וכעת אני בשלבים הראשונים של הטיפול הזה", שיתפה הנסיכה.

על פי הודעה הדובר של הארמון, מידלטון ובעלה, הנסיך וויליאם, חיכו עם פרסום ההודעה לציבור עד אחרי שבישרו זאת לילדיהם, הנסיך ג'ורג' בן ה-10, הנסיכה שרלוט בת ה-8 והנסיך לואי בן ה-5: "הם רצו לחלוק את המידע הזה כשהיא והנסיך הרגישו שזה מתאים להם כמשפחה".

בזמן שחלף מאז ההודעה על הניתוח של קייט ועד החשיפה שלה כי חלתה בסרטן, ברשת השתוללו לא מעט שמועות ותיאוריות קונספירציות לגבי מצבה, זאת לאחר שנעלמה מהעין הציבורית והמסתוריות עליה שמר הארמון בכל הנוגע לניתוח שעברה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
משפחת המלוכה בהטבלה של הנסיך ארצ'י. gettyimages, GettyImages
משפחת המלוכה בהטבלה של הנסיך ארצ'י/GettyImages, gettyimages

הסרטון של מידלטון הוא לא היחיד שסומן על ידי סוכנות המדיה. לפי כשבועיים פורסם כי שתי תמונות עבר נוספות שיצאו מבית המלוכה זכו להערת עורך, וסומנו ככאלו שעברו "שיפור דיגיטלי". מדובר בדיוקן רשמי של משפחת המלוכה מההטבלה של הנסיך ארצ'י שצולמה בשנת 2009, ובתמונה נוספת של המלכה אליזבת' ביחד עם הנינים שלה שצולמה באוגוסט 2022 על ידי קייט מידלטון בעצמה. בסוכנות לא פירטו מה בדיוק שונה בתמונה, אבל צלם האופנה כריס אלרטון, שצילם את התמונה מההטבלה, טען כי לא נעשו כל שינויים בה.

סימון התמונות נעשה לאחר סערה אחרת, שהייתה סביב התמונה שפירסמו בארמון בתחילת חודש מרץ של הנסיכה ביחד עם ילדיה. גולשים חדי עין שמו לב לכמה פרטים חשודים בתמונה, מה שאילץ את הארמון להודות שהיא נערכה. האחריות למבוכה הוטלה על ידי מידלטון, שצייצה ברשת X (טוויטר לשעבר): "כמו הרבה צלמים חובבים, אני מתנסה מדי פעם בעריכה. רציתי להביע את התנצלותי על כל הבלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully