וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: קייט מידלטון זייפה את הצילום באמצעות תמונה ישנה

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 14:27

אתרי הרכילות בממלכה ממשיכים לסקר בהרחבה את תקרית הפוטשופ של קייט מידלטון, שפרסמה תמונה משפחתית שהוסרה בהמשך מסוכנויות הידיעות. מאיפה היא נלקחה ומה שלום הנסיכה? וואלה! סלבס בקרת נזקים

סקנדל הפוטושופ של קייט מידלטון ממשיך להסעיר את אתרי הרכילות בממלכה ואת הרשתות החברתיות, שלא מרפים מהתקלה הארצית של הנסיכה.

למרות שבהתנצלות שפרסמה מידלטון לקחה אחריות על התקרית, יש מי שחושבים שלא היא זו שריטשה את התמונה המדוברת. כתב FOX NEWS ניל שון אמר: "אני חושב שקת'רין הייתה זו שאישרה את התמונה וכנראה שזה נעשה בחופזה. במבט מהיר, הצילום נראה תקין ואם לא מקדישים הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, לא מבחינים בתיקונים. אני מאמין ב-100% שאדם אחר ריטש את התמונה ולקיחת האחריות הייתה צעד אצילי מאוד מצידה".

הנסיכה מוויילס קייט מידלטון בתמונה ראשונה עם הילדים מאז ניתוח הבטן. צילום מסך princeandprincessofwales, צילום מסך
תמונת המריבה/צילום מסך, צילום מסך princeandprincessofwales

שון הוסיף שלפי מקורות אמינים מאוד, "מידלטון שמחה לקחת את האשמה עליה. עם זאת, היא נבוכה מאוד ולא מבינה על מה המהומה".

בזמן שהנסיכה תוהה, גולשים חרוצים הצליחו לשחזר את התמונה המקורית ונראה שמדובר בשער למגזין ווג, אליו הצטלמה מידלטון בשנת 2016. עובדת של ה-Daily Mirror העלתה את התמונה לחשבון ה-X שלה וכתבה "לפי ניתוח שלי, הפרצוף של קייט נלקח מהשער". גולש שהגיב לציוץ הוסיף: "זו הסיבה שהשיער שלה מטושטש מעט במקום בו הכובע שיטח אותו בתצלום המקורי".

וואלה! סלבס מרטשת את כל התמונות שלה מתוך התחשבות בזולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully