וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השקר, הגיע הוידוי: קייט מידלטון מודה שריטשה את תמונת הקאמבק

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 14:46

רגע אחרי שסוכנויות הצילום הגדולות הסירו את תמונת 'יום האם' של קייט מידלטון, תמונה ראשונה מאז ניתוח הבטן, עקב חשד לעריכה מניפולטיבית - הנסיכה מויילס יוצאת בהתנצלות פומבית. וואלה! סלבס שקר לבן

הנסיכה מוויילס קייט מידלטון בתמונה ראשונה עם הילדים מאז ניתוח הבטן. צילום מסך princeandprincessofwales, צילום מסך
מסתבר שגם קייטי מתנסה בפוטושופ/צילום מסך, צילום מסך princeandprincessofwales

לחזרתה של קייט מידלטון, הרבה אבל הרבה מאוד תומכים חיכו. כפי שכבר דיווחנו לכם, הנסיכה מוויילס פרסמה אתמול תמונה שלה מוקפת בשלושת ילדיה. זאת לצד איחול לבבי לכבוד יום האם הבריטי והכרת תודה לכל מי שדאג למצבה הבריאותי, עקב ניתוח הבטן המתוכנן שעברה באמצע חודש ינואר האחרון. מידלטון כאמור, נשארה במנוחת בית מלאה, בהתאוששות הרחק מלו"ז המלוכה הציבורי עד לחג הפסחא הקרוב.

הבוקר נודע כי סוכנויות הצילום הגדולות החליטו להסיר את התמונה שפורסמה מטעם הארמון וזאת לאחר טענות וחשדות לא מבוטלים בהם נטען כי נעשה שימוש מניפולטיבי בריטוש ועריכות פוטושופ בתמונה שכל כך ציפו לה. תמונה שהייתה כביכול אמורה להרגיע את החששות הכבדים לגבי מצבה הבריאותי, אבל מה שקרה זה בדיוק ההפך.

לאחר ניתוח מעמיק של מומחי צילום ומדיה חברתית, הוחלט להסיר את התמונות הסוכניות עקב סימני עריכה וחוסר פרופורציות בה - החל מהסריג של הנסיכה שרלוט, לרוכסן שלא מתיישב טוב של מידלטון ועד סידור האצבעות המוזר של הנסיך לואי השובב. כעת, אחרי שהסרת התמונות עוררה זעם רב ולא מעט תהיות לגבי השקר הגדול של בית המלוכה, הנסיכה מוויילס יוצאת בהתנצלות פומבית.

"כמו צלמים רבים, אני מתנסה מדי פעם בעריכה. רציתי להביע את התנצלותי על כל הבלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם. אני מקווה שלכל החוגגים היה יום האם שמח מאוד", כתבה בציוץ קצר עליו חתמה עם האותה ראשונה של שמה, C, קתרין.

הפוסט המדובר מגיע מספר ימים לאחר שקייט נצפתה בפעם הראשונה מאז שעברה את הניתוח הגדול, כאשר נתפסה על ידי עדשות הפפראצי נוסעת במכונית על יד אמה קרול, ברחובות מסביב לארמון. כבר אז היה זה סימן להתאוששות של מידלטון, סימן איתו הגיעו שלל ספקולציות וניחושים נוספים והזויים על מצבה, כולל תיאוריות על כך ששכרה כפילה שתצולם במקומה בפפראצי האחרון.

וואלה! סלבס כבר שנים לא מרטשת, היא רק מטשטשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully