וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדו עלינו? סוכנויות הצילום הסירו את תמונת הקאמבק של קייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 9:53

התמונה שכל כך ציפו לה, בה נראית הנסיכה מוויילס במצב טוב אחרי ניתוח הבטן, קיבלה תפנית דרמטית עקב מניפולציית ריטושים חשודה. מה שמסתמן כ-השקר הגדול של בית המלוכה הבריטי. וואלה! סלבס מעורערת

הנסיכה מוויילס קייט מידלטון בתמונה ראשונה עם הילדים מאז ניתוח הבטן. צילום מסך princeandprincessofwales, צילום מסך
עבדו עלינו?/צילום מסך, צילום מסך princeandprincessofwales

את השבוע אתמול פתחנו בבשורות משמחות מטעם בית המלוכה הבריטי, כשקייט מידלטון החליטה לפרסם תמונה שלה לצד ילדיה - הנסיך ג'ורג בן ה-10, הנסיכה שרלוט בת ה-8 והנסיך לואי השובב בן ה-5, לכבוד יום האם הבריטי. הצילום המתוק צולם בווינדזור מוקדם יותר השבוע, כשמי שאחראי על התמונה ועומד מאחורי העדשה הוא לא אחר מבעלולי, וויליאם הנסיך מוויילס. כל זה בתוספת כיתוב בו מודה לתומכיה על הדאגה ומאחלת יום האם שמח.

אממה, מסתבר שהארמון נדרש כעת להתמודד עם מספר חשדות לא מבוטלים בהן נטען כי התמונה שכל כך ציפו לה - מזויפת. סוכנויות הצילום הגדולות (רויטרס, AP, Getty ו-AFP) החליטו להסיר את התמונה של הנסיכה מוויילס מוקפת בילדיה, לאחר ניתוח הבטן המתוכנן בחודש ינואר האחרון. הסיבה? ריטושים וטיפולי פוטושופ עמוקים.

מהידיים של הנסיך לואי ועד לדפוסי לבוש וקווים שאינם תואמים, חברי ציבור בעלי עין חדה במיוחד הצביעו על אוסף פרטים שהוביל לכך שהתמונה תוסר מאתרי הסוכנויות ולא תשתף פעולה עם ה"מרמה" מצד הארמון. כבר אתמול גולשים סקרנים החלו לתהות היכן נעלמה טבעת הנישואין של קייט והאם מדובר ברמז למשבר ביחסים עם נסיך? (כאמור, כל זה בידיעה שהצלם הוא ווילי עצמו).

שגיאות העריכה הנפוצות ביותר שמצאו חוקרי מדיה חברתית היו טבעת הנישואין הנעדרת, רוכסן לא מיושר, כזה שלא מתיישב טוב של קייט וגם כמה פגמים במראה של הנסיכה שרלוט. בין היתר חצאית מטושטשת, שרוול חסר חלקית בידה השמאלית (בטענה שהיד הודבקה מתמונה ישנה) ומראה שיניים דומה לתמונה שלה משנה שעברה, שכידוע בשלב הזה שינויי השיניים בילדים הוא דינאמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוסף, זום אין לתוך אורך ידו של הנסיך ג'ורג', שילוב האצבעות המוזר של הנסיך לואי, הריצוף והחלונות מאחורי המשפחה, כמו גם העלים של סוף הסתיו על העצים - שאינם תואמים את הטענה שהתמונה עדכנית.

למרות הכל, תמונת הקאמבק המשפחתית עדיין מופיעה בערוצי המדיה החברתית הרשמיים של הנסיכים מוויילס והארמון טרם הגיב על החששות שהועלו לגביה. כל האירוע התמוה הזה, ללא תגובה רשמית מארמון הוסיף שמן למדורה של תיאוריות הקונספירציה שהסתובבו לגבי מקום הימצאה של קייט מידלטון ומצבה הבריאותי. הפרשן המלכותי פיטר האנט אמר ל'דיילי מייל': "זה מזיק למשפחת המלוכה. הם ידעו שיהיה עניין עז בכל תמונה שהם ישחררו של קייט. האתגר הבא שלהם הוא שאנשים ישאלו אם אפשר לסמוך עליהם ולהאמין בהם כשהם יוציאו את העדכון הבריאותי הבא".

וואלה! סלבס לא זזה מ"מ ללא ריטושים. איך תמצא לעצמה חתן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully