וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון בתמונה ראשונה מאז הניתוח - למה העוקבים עדיין מודאגים?

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 12:36

הנסיכה מוויילס נשארה מחוץ לעניינים מאז ניתוח הבטן בינואר, אבל היי! היא חזרה ופרסמה תמונה ראשונה עם הילדודס ועל הדרך הודתה לתומכיה על הדאגה. אממה, היו עוקבים שדאגו דווקא ממשהו אחר בתמונה. וואלה! סלבס התגעגעה קשות

לבריטים כמו לבריטים יש מועדים משלהם ומסתבר שהיום חל יום האם בבריטניה. לכבוד היום החגיגי, תושבי הממלכה המאוחדת ווואלה! סלבס התפנקו בתמונה רשמית חדשה וראשונה של קייט מידלטון. תמונה ראשונה מאז שעברה את ניתוח הבטן המתוכנן והמסתורי בחודש ינואר האחרון - ומאז לא נראו פניה בפומבי עקב דרישה למנוחת בית מלאה, ללא אילוצי לו"ז מלכותיים.

הנסיכה מוויילס שיתפה הבוקר (א') את התמונה החדשה כשהיא מציינת את יום האם, מתאוששת מהניתוח ונראית מוקפת בשלושת ילדיה: הנסיך ג'ורג בן ה-10, הנסיכה שרלוט בת ה-8 והנסיך לואי השובב בן ה-5. הצילום המתוק והמצופה צולם בווינדזור מוקדם יותר השבוע ותופתעו לגלות שמי שעומד מאחורי העדשה הוא לא אחר מבעלולי, וויליאם הנסיך מוויילס.

בכיתוב הנלווה לתמונה המשפחתית שעלתה גם בעמוד האינסטגרם הרשמי של הנסיכים מוויילס, הודתה קייט לציבור על תמיכתם המתמשכת. "תודה על האיחולים האדיבים ועל התמיכה המתמשכת בחודשיים האחרונים", כתבה ואיחלה "יום האם שמח לכולן" וחתמה עם האות C, האות הראשונה לשמה (קתרין).

לצד התגובות השמחות והמרוגשות שקיבלה בעקבות הפרסום האחרון, היו עוקבים שדווקא נשארו מודאגים ממשהו אחר לגמרי: "איפה טבעת הנישואין שלה?", זאת מאחר ובתמונה נראית הנסיכה נטולת תכשיטים (ועם איפור עדין מאוד, אם בכלל). עוקבים אחרים דאגו לענות לחרדתיים: "לאנשים הטיפשים ששואלים איפה טבעת הנישואין שלה - היא עברה ניתוח בטן רציני ועדיין מחלימה בבית עם שלושת ילדיה היפים ובעלה שמטפל בה וצילם את התמונה הזו בביתם הפרטי. מה הבעיה שלכם? אתם בסדר?".

הפוסט המדובר מגיע מספר ימים לאחר שקייט נצפתה בפעם הראשונה מאז שעברה את הניתוח הגדול, כאשר נתפסה על ידי עדשות הפפראצי נוסעת במכונית על יד אמה קרול, ברחובות מסביב לארמון. כבר אז היה זה סימן להתאוששות של מידלטון, סימן איתו הגיעו שלל ספקולציות וניחושים נוספים והזויים על מצבה, כולל תיאוריות על כך ששכרה כפילה שתצולם במקומה בפפראצי האחרון.

וואלה! סלבס ניסתה לקחת כפיל בשביל אודישן, אך לא מצאה מישהו שיגיע לממדי הגודל שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully