וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה בהסוואה: קייט מידלטון נצפתה בפעם הראשונה מאז הניתוח

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 21:16

יותר מחודש אחרי שפורסמה ההודעה על האשפוז המפתיע של הנסיכה קייט מידלטון, צלמי פפראצי חרוצים הצליחו לתעד אותה בפעם הראשונה מאז שנכנסה לניתוח שעלו סביבו המון ספקולציות והודיעה שלא תיקח חלק במחוייבויות המלכותית עד חג הפסחא. וואלה! סלבס מסתתרת בשיח

זה היה יום שגרתי באמצע חודש ינואר האחרון, עד שבית המלוכה הוציאו הודעה לא צפויה בה בישרו על ניתוח שתעבור הנסיכה קייט מידלטון ועל פי דוברות הארמון תוכנן מראש. מה שיגרום לכך שהיא תיעדר מכל המחוייבויות של בית המלוכה עד חג הפסחא המתקרב.

מאז אותו ניתוח מיסתורי היא כבר שוחררה מבית החולים ונכנסה להתאוששות אך לא נצפתה בציבור, זאת אומרת עד היום (ב'), אחרי שצלם פפראצי חרוץ במיוחד מ- TMZ הצליח לתעד את הנסיכה הנעלמת כשהיא נמצאת ברכב בו עם אמה, קרול, שנוהגת ליד ארמון וינדזור.

כזכור, במהלך השבועות שעברו מאז אותה הצהרה גולשים רבים ברשתות החברתיות לא הפסיקו להעלות ספקולציות וקונספירציות פשר ההליך הרפואי.חלקן דיברו על הפלה שעברה מידלטון וחלק תהו אם בכלל מדובר במשהו מינורי יחסית כמו אפנדציט. כך או כך אף אחד לא כיבד את בקשת בית המלוכה: "הנסיכה מודעת לעניין שההצהרה תעורר בקרב הציבור. היא מקווה שהציבור יבין שברצונה לשמור על תחושה נורמלית ככל הניתן עבור ילדיה".

וואלה! סלבס לקחה יום מחלה לכבוד הפתיחה המחודשת של המאפייה השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully