וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השמועות וההשערות: הצוות של קייט מידלטון מעדכן על מצבה

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 16:16

קצת יותר מחודש עבר מאז שקייט מילדטון אושפזה במפתיע ועברה ניתוח בבטנה, והשמועות לגבי מצבה וסיבת האשפוז שלה לא פוסקות. כעת הצוות שלה עושה סדר, ומעדכן בשלומה של הנסיכה. וואלה! סלבס פה לאוזן

קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי. GettyImages, עיבוד תמונה
קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי/עיבוד תמונה, GettyImages

בחודש ינואר האחרון, לפני קצת יותר מחודש, בית המלוכה הבריטי פירסם הצהרה מדאיגה במיוחד על כך שהנסיכה קייט מידלטון, אשתו של יורש העצר וויליאם, נמצאת באשפוז לאחר שעברה ניתוח בבטנה. הודעת בית המלוכה הייתה מפתיעה במיוחד, ומכיוון שלא פירטו יותר מדי על סיבת האשפוז או על הניתוח שעברה, באופן טבעי החלו לצוץ אינסוף שמועות והשערות לגבי מצבה הרפואי של הנסיכה.

בעקבות הניתוח שעברה בוטלה השתתפותה של מידלטון בכל האיורעים בהם הייתה אמורה לקחת חלק, ובית המלוכה הודיעה כי היא תשאר בהתאוששות ומנוחה עד אחרי חג הפסחא. מאז היא אכן לא נצפתה בציבור, אך חברים ומקורבים עדכנו כי היא מתאוששת ובמצב טוב. אתמול (רביעי) החל גל שמועות נוסף לגבי מצבה אחרי שהנסיך וויליאם נאלץ להעדר ברגע האחרון מאירוע אליו היה אמור להגיע בעקבות "עניין אישי", מה שגרם לרבים לתהות האם מדובר במצבה הרפואי של אשתו.

על פי הדיווח היום (חמישי) ב- Page Six, צוותה של מידלטון שב ועידכן כי מצבה של הנסיכה טוב וכי היא נמצאת בהתאוששות שתוכננה לה: "ארמון קנסינגטון הבהיר בינואר את לוחות הזמנים של ההתאוששות של הנסיכה ואנחנו נספק רק עדכונים משמעותיים. ההנחיה הזו עומדת בעינה", ציין הצוות שחזר והדגיש כי היא "מסתדרת היטב".

וואלה! סלבס נמצאת בהתאוששות מאז הלאפה שווארמה האחרונה שאכלה היום בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully