וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קייט? הנסיך וויליאם ויתר ברגע האחרון על אירוע עקב "עניין אישי"

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 19:15

בעוד שהארמון מיהר להצהיר כי קייט מידלטון "ממשיכה להיות בטוב" עקב הניתוח שלה, עניין אישי גרם לנסיך וויליאם בעלה, להבריז ברגע האחרון מאזכרה חשובה. מה הלו"ז? וואלה! סלבס לא אוהבת סודות

קייט מידלטון. GettyImages
לא נראתה בפומבי מאז שנה שעברה/GettyImages

בזמן שהדיווחים משטח בית המלוכה הבריטי ממשיכים להגיע בגוונים די אופטימיים, מקרה בודד גרם לרבים להרים גבה, ויש על מה. כזכור, קייט מידלטון עברה באמצע חודש ינואר ניתוח בטן בעקבותיו אושפזה בבית חולים בלונדון ושוחררה למנוחת בית ב-29 בינואר עד פסחא, כשהיא אמורה להימנע מאילוצי מלוכה.

החיים המשיכו ואיתם הבשורות המרות של המשפחה, באותו זמן התבשרנו כי המלך צ'ארלס אובחן במחלת הסרטן. ארמון קנסינגטון המשיך לשדר עסקים כרגיל ועדכן במצבה של הנסיכה מוויילס שיודעת שמצבה ייצור עניין, אך ביקשה פרטיות. כעת נודע כי היא אכן "מרגישה טוב" יותר ומתאוששת מהניתוח המסתורי שאנחנו יודעים שהוא כנראה יכול להיות כל דבר, חוץ מסרטן, כך דווח על פי מקורות שונים להארפר'ס בזאר.

אממה, מסתבר שאתמול הנסיך וויליאם נאלץ לפרוש ברגע האחרון מההשתתפות באזכרה לכבוד הסנדק שלו, קונסטנטין מלך יוון, בטירת וינדזור בשל עניין אישי. בעוד ארמון קנסינגטון לא ציין את סיבת היעדרותו של יורש העצר, הוא כן מיהר להוציא הבהרות על כך שמידלטון "ממשיכה להיות בטוב", מה שמוביל לכך שחסרונו לא נבע מהחלמתה של קייט.

הנסיך היה צפוי לשאת נאום באותו אירוע כמחווה למשפחת המלוכה היוונית באירוע, אך נראה שמצבם של בני משפחתו כרגע לא נוגעים לעצם ההחלטה לא להגיע. הדיבורים ברשתות החברתיות הגיעו גם הם לצד ההברזה, בטענה שאולי הסיבה לכך שוויליאם נאלץ לוותר על האירוע היא לא בגלל קייט, אלא בעקבות מותו של תומאס קינגסטון, האקס של פיפה מידלטון ובעלה של ליידי גבריאלה וינזדור, שהלך לעולמו אתמול בגיל 45 בלבד.

מקורב נוסף המשיך וסיפר ל-people על חזרתו של וויליאם לחיים הציבוריים לצד כל הטרראם המשפחתי, "הוא מתמודד בצורה יוצאת דופן בהתחשב שאשתו עברה ניתוח והוא גילה את החדשות של אביו רק לאחרונה".

לוואלה! סלבס יש את הדרכים שלה לוודא מאילו אירועי כדאי לה להבריז, היא בודקת קודם כל מי על הקייטרינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully