וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתאוששת היטב": חברתה של קייט מידלטון שוברת שתיקה על מצבה

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 10:26

הסקרנות סביב מצב של הנסיכה מויילס ממשיכה להכות גלים. כעת נודע כי קייטי משנה לראשונה לוקשיין מאז ניתוח הבטן, כשחברתה מדברת עם התקשורת על מצבה הרפואי. וואלה! סלבס פה גדול

קייט מידלטון, נסיכת ויילס. Chris Jackson, GettyImages
"מתאוששת היטב"/GettyImages, Chris Jackson

על רקע הבעיות הבריאותיות של המלך צ'ארלס לרגע לא שכחנו שגם קייט מידלטון נמצאת בהתאוששות לאחר ניתוח בטן שעבר לפני מספר שבועות. ניתוח שהשאיר את העולם כולו מסוקרן, לאחר שפרטים בודדים על מצבה פורסמו, ללא הסבר על מה ומי הניתוח. מאז נחה בביתה לצד ילדיה, השאירה את העבודות הציבוריות רגע בצד - למרות שכבר סיפרנו לכם שהנמלה המלכותית החרוצה הזו "עובדת מהמיטה".

כעת נודע כי הנסיכה עזבה את טירת וינדזור בפעם הראשונה מאז עברה את הניתוח המתוכנן בחודש ינואר האחרון, אחריו נשארה מאושפזת בין 10-14 ימים. על פי הדיווחים ב-People, מידלטון "מתאוששת היטב" ותחזור לבלות עם משפחתה בבית שלה ושל הנסיך וויליאם באחוזת סנדרינגהם.

למרות הקצר בפרטים על מצבה, וואלה! סלבס יודעת שתמיד אפשר להסתמך על בסטי שלא תתאפק ותפתח את הפה. כעת חברתה של קייט מידלטון שוברת שתיקה על מצבה של הנסיכה בעקבות ניתוח הבטן, ומספרת: "היא ציפתה כבר לשינוי סצנה ותוכל לקחת את זה שם ביתר קלות, בזמן שהילדים משחררים קיטור עם וויליאם", הוסיפה המקור.

וואלה! סלבס יודעת לא להסתמך על חברות, בטח לא על אלה שלא זורמות על ביג מק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully