וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עובדת מהמיטה": קייט מידלטון מנסה להשאיר את הניתוח מאחוריה

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 12:34

הניתוח המסתורי של הנסיכה קייט עבר בשלום וכעת נמצאת בתהליך התאוששות ומנוחה, אך נראה שזה לא מה שימנע ממנה להמשיך לסובב את הגלגל - דיווחים חדשים מהארמון. וואלה! סלבס נמלה חרוצה

קייט מידלטון. GettyImages
יש חרוצות ממך??/GettyImages

מצבה הבריאותי של קייט מידלטון הצליח לעורר מסתורין ודאגה לאחר שהייתה מאושפזת בבית חולים בלונדון בעקבות ניתוח שעברה בבטנה. השבוע בהודעה הרשמית שיצאה מטעם ארמון קנזינגטון נכתב שמצבה של הנסיכה טוב והיא מודה לצוות הרפואי שטיפל בה, וכך שוחררה הביתה - עדיין ללא שום רמז או פינוק צהבהב קטן של מה באמת עומד מאחורי הניתוח?

כך או כך, וואלה! סלבס כבר שמחה לשמוע שהנסיכה התאקלמה בחזרה בביתה המרווח, בקוטג' אדלייד בווינדזור, שם התאחדה עם הנסיך וויליאם ושלושת ילדיהם בתחילת השבוע. כעת היא יכולה לנוח עד שתחלים במלואה ותוכל לחזור לשגרת ענייני המלוכה החשובים בהם עוסקת. עם זאת, נראה שהניתוח האחרון לא ממש מפריע לקייט להתחייבויות המלכותיות שלה, זאת למרות שדווח כי תחזור לשגרה מלאה רק אחרי חג הפסחא.

על פי הדיווחים הנסיכה מוויילס בת ה-42, כבר "עובדת מהמיטה" ומתכוננת לחזרה לתפקידים הרשמיים. "קייט עדיין תהיה בתהליך החלמה במשך כמה שבועות, אבל היא כבר להוטה לחזור לעבודה", סיפר מקור ל-Us Weekly. מקורבים נוספים טוענים שמאמא קייטי כבר "מתכננת התקשרויות ומדברת עם הצוות שלה" לקראת חזרתה לעיניי הציבור.

מקור אחר אמר כי הנסיכה צפויה לחזור להתאוששות מלאה בקרוב, אך תצטרך לתעדף את עצמה לפני הכל", והמשיך: "זה נשמע רציני בגלל משך הזמן שהיא לוקחת, אבל היא בידיים נהדרות, יהיה לה הרבה טיפול ותמיכה בבית והיא אישה צעירה בכושר. אני בטוח שהיא תחזור".

עוד בוואלה!

מתאוששת: מי היה המבקר המפתיע של קייט מידלטון בבית החולים?

לכתבה המלאה
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
אבא מודרני, משפחה מודרנית/GettyImages, Max Mumby\Indigo

בנוסף לא חששו לפרגן למנוחתה ולהרים לה כראוי: "זה הגיוני לקחת את הזמן. זו דוגמה מצוינת לכולנו. לעיתים קרובות אומרים לך לחזור לעבודה בהקדם האפשרי, מה שעלול להזיק".

התקופה האחרונה הייתה מורכבת לא פחות לבעלולי הנסיך וויליאם שנאלץ טיפל בצרכי אשתו וילדיו, והעדיף את משפחתו על פני חובותיו המונרכיות. הוא ביטל אירועים מחוץ לארץ כדי שיוכל לקחת על עצמו יותר מחובות הטיפול בילדים עבורו ועבור קייט - מה שקטלג אותו מחדש כ"אבא מודרני" בנוף המלכותי. בעבר אם בכיר במשפחה היה חולה, בן הזוג ממש לא היה מוותר על הכל ועכשיו נראה שווילי הנסיך הזה מנרמל מחדש את חיי המלוכה, "הפעם, וויליאם קיבל החלטה מודעת מאוד שהוא הולך לסגת מחובותיו. הוא שם את המשפחה במקום הראשון, והוא עושה את זה מסיבה מאוד ספציפית".

וואלה! סלבס גם ניסתה לעבוד מהמיטה, היא רק לא מבינה איפה המשרתים שיאכילו אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully