וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההודעה הדרמטית מבית המלוכה: מה באמת קרה לקייט מידלטון?

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 20:17

אחרי שבית המלוכה הבריטי פרסם הערב את ההודעה על הניתוח המסתורי שעברה קייט מידלדטון שהעלתה חשש של רבים לשלומה? צצו לא מעט קונספירציות סביב הסיבה שבגללה נאלצה להתאשפז. האם מדובר במצב מסכן חיים? וואלה! סלבס מנתחת

קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי. GettyImages, עיבוד תמונה
קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי/עיבוד תמונה, GettyImages

הערב (ד') פורסמה הודעה יוצאת דופן מהחשבון הרשמי של בית המלוכה שהודיעו על ניתוח שעברה קייט מידלטון בבטנה. על אף שנכתב כי הניתוח היה מתוכנן, היא עדיין תיעדר מאירועים פורמליים שהייתה אמורה להגיע אליהם עד חג הפסחא. ככל הידוע עד כה, על פי הדיווחים הניתוח שמידלטון עברה לא קשור למחלת הסרטן. בזמן שהיא תתאושש, הנסיך וויליאם יהיה המטפל העיקרי של ילדיהם ג'ורג' (10), שרלוט (8) ולואי (5).

חשבון האינסטגרם הרשמי של ארמון קנזינגטון התמלא בתגובות של אזרחים מודאגים. בין היתר עלו השערות בנוגע למצבה הרפואי של מידלטון שנעו בין הפלה לאפנדציט, על אף שהמשפחה המלכותית עשתה ניסיון נואש לשמור על פרטיות כמה שאפשר וכתבו בהצהרה כי: "הנסיכה מודעת לעניין שההצהרה תעורר בקרב הציבור. היא מקווה שהציבור יבין שברצונה לשמור על תחושה נורמלית ככל הניתן עבור ילדיה. בנוסף, היא מעוניינת שפרטים הנוגעים למצבה הבריאותי יישארו חסויים".

מעבר לקונספירציות, התגובות העיקריות שכיכבו היו מלאות באיחולים מודאגים להחלמתה המהירה: "אני מאחלת לנסיכה הרבה בריאות, שתחזור לעצמה במהירות. הרבה מחשבות חיוביות ותפילות לה ולכל בני המשפחה" נכתב לדוגמה באחת התגובות. הידיעות על האשפוז של מידלטון הגיעו זמן קצר לפני הודעה נוספת, הפעם מארמון בקינגהאם, לפיה המלך צ'ארלס צפוי לעבור הליך רפואי בגלל ערמונית מוגדלת.

וואלה! סלבס עברה ניתוח לקיצור קיבה אך הוא נכשל כישלון חרוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully