וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות ממשיכות: תמונות נוספות של בית המלוכה נחשדות כערוכות

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 16:26

אחרי שערוריית התמונה הערוכה של הנסיכה קייט מידלטון וילדיה, כעת נראה שכל תמונה שיצאה אי פעם מבית המלוכה הבריטי עוברת בדיקה קפדנית ומדוקדקת, וחלקן כבר נמצאו כחשודות במיוחד. וואלה! סלבס משופצרת

המלכה המנוחה אליזבת' השנייה כנראה מתהפכת בשבועיים האחרונים אין סוף פעמים בקברה, בעקבות הסערות התקשורתיות שרודפות בימים האחרונים את בית המלוכה הבריטי ואת משפחתה. בזמן שהרשת עוד לא נרגעת סביב הסוגייה מה קרה לנסיכה קייט מידלטון והאם התמונות והווידאו שלה מהשבוע האחרון זויפו או לא, עכשיו כבר עולה סערה נוספת בנוגע לתמונות מלכותיות ישנות אחרות שכביכול עברו עריכה.

אתמול (שלישי) פרסמה סוכנות התמונות גטי (gettyimages) הערה על אחד מהדיוקנות הרשמיים של משפחת המלוכה מההטבלה של הנסיך ארצ'י, שצולמה בשת 2009, וצויינה כתמונה "משופרת דיגיטלית". בגטי לא הוסיפו הסברים נוספים, ולא ברור מה בדיוק השינויים שנערכו בתמונה. מנגד, צלם האופנה כריס אלרטון, שצילם את התמונה, דחה את הטענות כי התמונה "טופלה" ומסר לכלי התקשורת מעבר לים ש"מדובר בשטויות".

אבל זו לא התמונה היחידה שסומנה על ידי סוכנות התמונות. תמונה נוספת של משפחת המלוכה, שכללה את המלכה אליזבת' ביחד עם הנינים שלה וצולמה באוגוסט 2022 על ידי קייט מידלטון בכבודה ובעצמה, סומנה גם היא ככזו ש"שופרה דיגיטלית במקור".

משפחת המלוכה בהטבלה של הנסיך ארצ'י. gettyimages, GettyImages
משפחת המלוכה בהטבלה של הנסיך ארצ'י/GettyImages, gettyimages

בניגוד לתמונה מההטבלה של הנסיך ארצ'י, על התמונה של המלכה עם הנינים עברו כבר לא מעט גולשים ואתרי חדשות חדי עין, שהצליחו לזהות שינויים שנעשו בתמונה. בין הדוגמאות לשינויים שנערכו נמצאו כתמים שחורים מאחורי הנסיכים ג'ורג' ולואיס, השיער של מיה (נכדתה של הנסיכה אן) נראה שעבר עריכה מסויימת וכך גם שמלתה של הנסיכה שרלוט. בנוסף, לפי הטשטושים השונים בתמונה נראה שהספה "חוברה" מחדש, וגם על החצאית של המלכה נמצאו סימני עריכה.

וואלה! סלבס דואגת לשפר כל תמונה שלה לפני שהיא עולה לרשת, ומיד לאחר מכן עוברת עליה גם הצנזורה הצבאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully