וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגעת את העולם: האם זאת באמת הייתה קייט מידלטון בסרטון?

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 21:57

אפשר היה לשמוע את אנחת הרווחה ברחבי העולם עם פרסום תיעוד הנסיכה קייט מידלטון, אך במבט שני ושלישי גולשים רבים התחילו לחשוד שאולי גם התיעוד הזה זוייף על ידי משפחת המלוכה. וואלה! סלבס מי זאת?

המסתורין מאחורי משפחת המלוכה ממשיך לסקרן גולשים רבים ברחבי העולם שממשיכים לחקור באובססיביות כל פיסת מידע קטנה שזמינה להם. למרות שלרגע הרגיש כאילו הדאגה לנסיכה קייט מידלטון מאחורינו, יש מצב שנפלה טעות פעם נוספת וכמו בסערת התמונה המזוייפת, גם הסרטון החדש של הנסיכה מוטל בספק.

נתחיל מהעובדה שלפני פרסומו של הוידיאו שמענו רק "עדי ראייה" שסיפרו על מצבה של מידלטון: "שמחה, בריאה ורגועה", נמסר לצהובונים הבריטים. אבל למה ללא תמונות או סרטונים? בעיקר בעידן בו לכל אדם יש טלפון חכם עם מצלמה בכף היד או אם הוא רחוק אז שהוא הונח בכיס האחורי.

בנוסף לזה, גולשים נוספים טוענים שהסרטון בכלל מחודש דצמבר האחרון בגלל קישוטי חג מולד שמככבים ברקע. לנסיכה יש גם כפילה ששמה הוא היידי אגאן, אך לפחות תאוריה אחת אפשר לסגור אחרי שאגאן שוחחה עם הצהובון הבריטי "Mirror".

"כמובן שיש ספקולציות לגבי קייט ו-וויליאם סביב הוידיאו הזה וגם תמונות הסטילס. האמת היא, שהחשבונות שלי ברשתות החברתיות הוצפו בהודעות כי אנשים חשבו שזאת אני, אבל אני יודעת שזאת לא. הייתי בעבודה באותו הזמן אז אני יודעת שזאת לא אני. אני מאמינה ב- 100% שמדובר בקייט מידלטון ו-וויליאם בסרטון", מסרה בתגובה לכל החשדות.

וואלה! סלבס מחפשת כפילה שתצא במקומה מהבית כדי לזרוק זבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully