וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תמונה אין אמונה? קייט מידלטון נצפתה בטיול מחוץ לארמון

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 15:06

החששות לשלומה של הנסיכה קייט מידלטון לא הפסיקו להתגבר אחרי הניתוח המפתיע שעבר והתמונה שפורסמה על ידי הארמון והתגלתה לא אמיתית. עכשיו, דיווחים מעבר לים מספרים שהיא נראתה מחוץ לגבולות הארמון. וואלה! סלבס פחות מאלף מילים

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון/GettyImages

ההתנהלות של ארמון בקינגהאם בניסיון להציל את מפגע יחסי הציבור שיצרה היעלמותה של הנסיכה קייט מידלטון ממשיכה להיות לא פחות ממביכה. גילינו כבר שאף אחד מהמשרתים של הנסיכה, גם לא הבכירים מביניהם, ידעו או עודכנו במצבה הבריאותי ושהם גם לא ראו אותה מאז הניתוח המסתורי.

בנוסף, התבבר שאחיה של הנסיכה דיאנה ודודו של הנסיך וויליאם, צ'ארלס ספנסר, לא עודכן על מצבה הבריאותי של מידלטון: "אני דואג לשלומה של קייט" הודה בראיון לרשת השידור הבריטית ה- BBC.

על פי עדי ראייה, הנסיכה יצאה מהארמון והגיעה לחנות החביבה עלייה במהלך סוף השבוע האחרון (שבת), יחד עם וויליאם. בדיווחי הצהובונים מעבר לים, נטען שהנסיכה נראתה: "שמחה, בריאה ורגועה", אך שום תמונה לא הגיעה לרשתות החברתיות או לאתרי החדשות, שרק מחכים לציוץ ראשון ממנה.

אם אין לכם מספיק פאניקה בחיים, חשוב שתדעו שעל פי הדיווח ב- Forbes, רשת ה- BBC הונחו להיות בכוננות לקראת הצהרה מלכותית שתגיע בזמן לא ידוע ותתייחס למצבה הרפואי של הנסיכה הנעלמת.

וואלה! סלבס פתחה הבוקר כרטיסייה חדשה בשווארמה הקבועה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully