וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני דואג לשלומה של קייט": אחיה של הנסיכה דיאנה שובר שתיקה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 10:53

למרות הקרבה המשפחתית, מתברר שהנסיך וויליאם לא שיתף את אחיה של אמו, צ'ארלס ספנסר, על מצבה של הנסיכה קייט מידלטון, שהיעלמותה ממשיכה להסעיר את העולם. וואלה! סלבס תעלומה מלכותית

צ'ארלס ספנסר, אחיה של הנסיכה דיאנה. David Buchan, GettyImages
צ'ארלס ספנסר, אחיה של הנסיכה דיאנה/GettyImages, David Buchan

אם הבאזז שהיה ברשתות החברתיות השונות היה גדול לפני שהמשרתים הבכירים של הנסיכה קייט מידלטון אמרו שהם לא יודעים מה שלומה ולא ראו אותה מאז הניתוח המסתורי בבטנה, אז מה שקרה אחר כך רק החמיר את המצב. בתוך כל הסערה ועם היעלמותה של הנסיכה מעין הציבור, נראה ששכחו לעדכן את אחד מבני המשפחה, אחיה של הנסיכה דיאנה, צ'ארלס ספנסר.

"אני כן דואג לשלומה של קייט, בכנות", סיפר דודו של הנסיך וויליאם לרשת החדשות הבריטית ה- BBC. בנוסף, ספנסר שיתף שהוא מודע לכל תאוריות הקונספירציה סביב הניתוח המסתורי של הנסיכה.

בנוסף, אחיה של הנסיכה המנוחה נשאל על הסכנות שעמדה מולן אחותו אל מול הסכנות שעומדות מול בני משפחת המלוכה היום בכל הנוגע לצלמי הפפראצי: "אני חושב שפעם זה היה יותר מסוכן. נסיבות מותה של דיאנה היו כל כך מזעזעות שזה כן גרם לתעשייה ולפפראצי לשקול בזהירות יותר מה הם יכולים או לא יכולים לעשות. לא כי יש להם ערכים, אלא כי זה הפך להיות לא לגיטימי", הטיח.

קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי. GettyImages, עיבוד תמונה
קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי/עיבוד תמונה, GettyImages

למרות שאת התשובות לשאלות שלנו לא הצלחנו לקבל מהדוד המודאג, במהלך סוף השבוע דיבר מקור מלכותי עם ה- "Sunday Times" וסיפר: "אני רואה עולם שבו הנסיכה תדבר על ההחלמה שלה בהצהרה. אבל זה יקרה רק כשהיא תרגיש מוכנה. לא הייתי מצפה לזה בקרוב, אף אחד לא הולך לזרז אותם".

וואלה! סלבס נעלמה פעם לשבוע ואף אחד לא שם לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully