וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודיות מוחלטת: אנשי הארמון לא ראו את קייט מידלטון מאז הניתוח

16.3.2024 / 18:30

כאילו לא מספיק שגולשים רבים ברחבי העולם גם ככה חושדים בשלל קונספירציות על מצבה של הנסיכה קייט מידלטון, עכשיו גם מתברר שאף אחד מצוות הארמון לא ראה או דיבר איתה בימים שלאחר הניתוח. וואלה! סלבס מחבואים

הנסיכה קייט מידלטון. Chris Jackson, GettyImages
הנסיכה קייט מידלטון/GettyImages, Chris Jackson

קשר השתיקה המוגזם שיש בארמון באקינגהם בימים אלה סביב מצבה של הנסיכה קייט מידלטון ממשיך להפתיע והעובדה שאף אחד מבני המלוכה עדיין לא פצה את פיו וניסה להסביר או להבהיר את האמת מאחורי כל ההודעות המדאיגות על הניתוח המסתורי והתמונה מעוררת הסערה ממש לא עוזרת למצבם, גם לא תמונות הפפראצי המוזרות של העורף שלה בתוך המכונית.

העלילה לא מפסיקה להסתבך עם כל קונספירציה חדשה שעולה ברשתות החברתיות או גילויים שמגיעים ממקורות מקורבים, כמו לדוגמה הפרטים החדשים שהתגלו מתוך הארמון: "כמה מהעובדים הבכירים של קייט לא הצליחו לראות או לדבר איתה, והם אפילו לא ידעו על הניתוח עד שהוכרז, אז זה תפס אותם לא מוכנים", סיפר מקור ל- Us Weekly. "רק מעט אנשים יודעים מה באמת קורה, והם בונקר", טען.

עוד שיתף שאחרי הניתוח מידלטון לא קיבלה יותר מידי מבקרים וחוץ מבעלה, הנסיך וויליאם, הגיעו רק עוד שני אנשים: המלך צ'ארלס השלישי והמלכה קמילה. כמו כן הוא הודה שיש סיכוי שקייט לא תראה את עצמה בפני הציבור עד אחרי חג הפסחא ולא בחג עצמו.

כאמור, תמונות נוספות של הנסיכה יצאו לצהובונים ברחבי העולם ובהן אפשר בערך לראות את מידלטון ברכב עם בעלה, הנסיך . כל מה שהיה אפשר לראות היה עורפה, מה שגרם לגולשים לחשוד פעם נוספת- בעיקר אחרי שהתברר שמהיציאה הראשונה שלה לאוויר הפתוח בציבור שוחרר תיעוד אחד בלבד.

וואלה! סלבס עשתה ניתוח קיצור קיבה והצליחה לחזור למשקל המקורי אחרי ביקור אחד במאפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully