וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבט עצוב כמו של דיאנה": משבר פוטושופ נוסף לזכות קייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 13:55

אם ההתנצלות של הנסיכה מווילס לא הספיקה לאחר שהודתה כי התמונה שפרסמה עם ילדיה ערוכה, קבלו את זה - תמונה עם פרינס ווילי בתוך רכב, שמחזירה אותנו היישר ל-1992 וגורמת לספקולציות חדשות. וואלה! סלבס אדובי

נראה שהסקנדלים בבית משפחת המלוכה לא עומדים לראות סוף. מנגד, הם לא ממש עושים השתדלות כלשהי כדי לשפר את המצב. רצף הפדיחות בחזרתה של קייט מידלטון לתמונה (תרתי משמע) ממשיך לתפוס חזק ברשתות, אצל התומכים הרבים של הארמון והמומחים בתחום. כזכור, הנסיכה מוויילס פרסמה לפני מספר ימים תמונה לכבוד יום האם בה נראית מוקפת בשלושת ילדה, פלאס איחול לבבי לכבוד המועד הבריטי ואמירת תודה על כל הדאגה על מצבה הבריאותי. זאת כמובן בהמשך ישיר לניתוח הבטן המתכונן שעבר בחודש ינואר האחרון, בעקבותיו נאלצה להתאשפז בבית חולים פרטי בלונדון ולעבור היישר למנוחת בית (עדיין) עד חג הפסחא.

התמונה המדוברת גרמה לסוכניות הצילום הגדולות להסיר אותה מהמאגרים השונים, עקב ריטושים ועריכות מניפולטיביות לטענתם - דבר שגרם למידלטון להוציא הודעת התנצלות בה הודתה כי אכן נגעה בתמונה. אופסי גדוללל. כעת, חרושת השמועות ממשיכה ויוצאת משליטה, במיוחד ברשתות החברתיות עקב צילום לכאורה מיום שני האחרון. בתמונה החדשה נראית מידלטון יושבת מתוחה ברכב לצד פרינס ווילי במושב האחורי ומביטה מהחלון. דבר שמהר מאוד גרם להשוואות בחוגי המלוכה לתמונה של חמותה המנוחה, הנסיכה דיאנה.

הנסיכה מוויילס קייט מידלטון בתמונה ראשונה עם הילדים מאז ניתוח הבטן. צילום מסך princeandprincessofwales, צילום מסך
התמונה הערוכה מיום האם - אחריה הגיעה התנצלות/צילום מסך, צילום מסך princeandprincessofwales

"פשוט צריך להשאיר אותה בשקט", אמר מקורב אחד ל-pagesix ואחר הוסיף: "אני מודאג מכל תשומת הלב הזו על קתרין. היא לא נראתה מאושרת בכלל במכונית ביום שני". המקורב הוסיף כי זה מזכיר להם תצלומים של דיאנה שנראתה נסערת כשהיא ישבה ליד בעלה לשעבר, המלך צ'ארלס, בשיא משבר הנישואים שלהם. תמונה שפורסמה דאז בה נראו בני הזוג יושבים יחד בביקור רשמי בסיאול, דרום קוריאה, בנובמבר 1992 כשהמתח חרוט על פניהם. חודש לאחר פרסום התמונה, דיאנה וצ'ארלס הודיע על פרידה באופן רשמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הנסיכה דיאנה וצ'ארלס חודש לפני הפרידה, 1992. מסך אינסטגרם, צילום מסך
"נראתה עצובה כמו הנסיכה דיאנה חודש לפני הפרידה" (1992)/צילום מסך, מסך אינסטגרם

מקורבים למלוכה חוששים ששערוריית הפוטושופ של קייט מידלטון גובה מחיר מהחלמת הניתוח שעברה, שהרחיק אותה מתפקידי המלוכה - והפך את בריאותה למוקד של ספקולציות אינטנסיביות (זה מה שקורה כשאת שומרת על סיבת הניתוח בסוד). ואם זה לא היה מספיק, מעריצים (עם עיני נץ יש לציין) מיהרו להפיץ ברשתות החברתיות תהיות על האם התמונה העדכנית של נסיכי וויילס מתוך הרכב ביום שני אחרון - גם עברה פוטושופ.

למה? משום שהציגה לבנים לא תואמות על הקיר שמאחורי הרכב. "ללבנים בתמונה בחלון יש שכבות חדשות מפוזרות באופן שווה, בעוד שהלבנים מחוץ לרכב הן מבניין ישן יותר שבו הקיר לא אחיד ושחוק", נאמר באחד הציוצים בנושא בטוויטר והסביר את ההבדל בין שתי דפוסי הלבנים. מצייץ אחר העלה תיאוריה שהתמונה צולמה במקור במהלך חג המולד 2023 - הפעם האחרונה שמידלטון נראתה בפומבי לפני הניתוח: "הם השתמשו בתמונה של חג המולד. הם מחקו את העגיל שלה, ניתן לראות בבירור את שולי הכובע שלה, כמו שניתן לראות את החלק העליון מסתיר את המלבן בחלק הפנימי של המכונית... ואז קצת טשטשו כדי להקשות על זיהוי העריכות... הם ממש גרועים בזה!!!", כתב. אז האם גם שם הייתה נגיעת פוטושופ מניפולטיבית? כנראה שבקרוב נדע.

וואלה! סלבס כבר קנתה מלאי שלם של פופקורן מלא חמאה. היא צופה לגדולות עם הסיפור הזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully